ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
מרכז המידע  > נושאים חמים פידבקים שקיבלנו על כנס רפואת יתר 6.7.18 
0
12/07/2018 | 

פידבקים שקיבלנו על כנס רפואת יתר 6.7.18

התגובות החמות הרבות שקיבלנו לאחר הכנס בהחלט מעודדות ואנו מקווים להרחבת המעגל והמודעות לחשיבות הנושא. אספנו חלק מהמשובים והנה הם לפניכם:

גדי ורותי תירוש – בתיה, אורנה וגיא – ברכות על הכנס העוצמתי שארגנתם! העשייה שלכם וההתגייסות למען המטרה הרחבה מעוררת השראה.

ליאת אדרי –  כנס מעניין על רפואת יתר משום שרפואה אינה דת אלא מדע שאינו מדוייק.
מדדים אינם עשרת הדיברות. נתונים חייבים להיות שקולים וההחלטות צריכות להיות מושכלות.
שלא תבינו לא נכון , אני מאד בעד רפואה טובה ואפילו בעד תרופות כשצריך.

אורית פס –  בכנס מרתק בנושא "רפואת יתר" עם אחד המרצים דר. דני קרת שמעבר להיותו חבר יקר וותיק הוא עבורי הרופא (ונטורופת) היחידי שיש לי בו 100%אמון.

תמי סירקיס –  כנס רפואת יתר. הרצאות נהדרות!! אני בעננים. כי עוד ועוד קולות שפויים שאומרים שאין קשר בין תזונה עתירת שומן רווי לבין תמותה מתחלואה לבבית. ההפך גוטה ההפך!! תזונת דלת פחמימות היא הדרך הטובה ביותר .

ד"ר ברונו רוזן – תודה רבה על הזמנתכם. החכמתי מאוד. שבת שלום.

זהר צמח ווילסון – תודה אורנה, היה מצוין וחלוצי

ד"ר אבי יעקובוביץ –  גיא ידידי! ראשית, יישר כוח גדול על הביצוע, הארגון וניהול הכנס.
זכור, המפתח להצלחה הוא תמיד התזמון. בעוד שנתיים שלוש כשנתסתכל לאחור, נראה כמה השתנו הדברים ביחס למאבקינו המשותף. אנו יודעים כי סביב עץ פורח אחד, נמצאים הרבה חרקים. נטפל בהם, אל דאגה. לכן, אנו נמשיך בנחישות, באמונה ובכל הכוח. כתוב:…לב אדם יחשב דרכו, וה' יכין צעדו". אני מאחל לנו שנעשה ונצליח, ונצליח בכל אשר נעשה. מילה קטנה, שהיא תודה גדולה על בוקר נפלא. סוף שבוע נעים, ד"ש חמה לאשתך המקסימה. שבת שלום.

רימונדה בירמן –  היה כנס יוצא מן הכלל. עשה לי שינוי בחשיבה המקובעת והמלחיצה לגבי תרופות ובדיקות. ההרצאות מרתקות. תודה רבה!!

חן שטרן –  תודה רבה. היה כנס מרתק פוקח עיניים ומעורר הרבה מחשבה

עפרה ברטל –  תודה על כנס מעניין ונכון לפי כל מה שאני יודעת שנים רבות…אבל הייתי רוצה שחלק מההסרטה יגיע גם לציבור הרחב שהוא חייב להבין את האמת..אם תפרסמו אשמח לשתף.

שי ושירלי פינצ'וק –  היה מרתק. תודה רבה על ההשקעה. מקווה שזו תהיה נקודת מפנה. למרות שיש דרך ארוכה. השינוי מתרחש לנגד עיננו.

אורנה אדריאנסן –  כנס מעולה! ארגון מעולה, ותכנים מרתקים! תודה

♦  אודי מקסימוב, עיתונאי –  לפני כמה חודשים רייאנתי למקור ראשון את ד"ר מלקולם קנדריק הבריטי בנושא "רפואת יתר", שעליו כתב ספר. היום הוא מרצה בכנס בישראל. חייב לציין שיש כאן הרבה מאוד אנשים שהגיעו ומתעניינים בנושא. כלומר, המודעות עולה, וזה מעולה. תודה לגיא בן צבי על ההזמנה לכנס.

♦  מיכל שלזינגר, רפואה סינית –  רוצה להודות לכם גיא ואורנה היקרים, ולכל צוות אומגה 3 גליל על היוזמה והארגון של כנס: רפואת יתר״. התכנים היו מרתקים ביותר, המרצים ובראשם ד״ר קנדריק, כותב הספר, ד״ר דני קרת, ד״ר ריטה רחמני וד"ר אביבה אלעד העבירו הרצאות מרתקות, תכנים חשובים ביותר ובצורה מאד ברורה, חדה ותמציתית.
הדברים שנאמרו רלבנטים לכל בעל מקצוע בתחום הבריאות ולכל אדם באשר הוא. כי כולנו צרכנים של מערכת הבריאות. רכשתי את הספר של ד״ר קנדריק ואני ממליצה לכולם לעשות כך. תעשית הפארמה כבר שנים משווקת לרופאים ולמטופלים תרופות רבות באצטלה של גיבוי מחקרי רב שנים ועתיר תקציב שימוש רווח ביותר במטבע הלשון EBM – evidence based medicine. זו הפכה להיות מילת קסמים ל״תרופה בטוחה, חיונית ומתקדמת״. מסתבר שאנחנו הצרכנים, המטפלים והרופאים איננו יכולים להרשות לעצמנו לקבל את הדברים כפשוטם ועלינו מוטלת האחריות לבדוק כל תרופה וכל בדיקה כדי לשמור על בריאותנו.

♦  רותי לביא  – בהחלט נהנתי מהכנס המעניין, והרופאים המצויינים, ביניהם ד״ר דני קרת.

♦  איילת הכהן – על ההרצאה של ד"ר ריטה רחמני – היא היתה מעולה ותודה רבה על הכנס החשוב והמעשיר גיא.

♦  טלי חקק –  רציתי להודות על כנס מרתק, שהיה מובנה בצורה מצוינת! ללא ספק רואים שאתם אוהבים את מה שאתם עושים. תודה על ההזמנה.

אפרת רני –  היה מצוין ומאורגן היטב. העמידה בזמנים היתה מרשימה. תודה

אם עוד לא הצטרפתם לקבוצת הפייסבוק שלנו "רפואת יתר", מוזמנים להצטרף פה בקישור

אהבתם את הפוסט? נשמח לשמוע אתכם