ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
17/09/2013 | 

שמן דגים מול שמן מרווה ומי אתה גיא?

איני יודע מה הכשרתך הפורמאלית ועיסוקך המקצועי (בנוסף להיותך בעל עסק למוצרים כפי שמתוארים באתר), אי ידיעה זו גרמה לי לשאול את שאלתי- האם כתיבתך כנגד אומגה 3 ממקור צמחי הינה אובייקטיבית מנקודת מבט מדעית או מושפעת שרצונך למכור את מוצריך ממקור דגי? ואם היא אכן אוביקטיבית כמו שאני מקווה האם תוכל להתייחס לזרעי הצ’יאה הספציפיים כפי שמופיעים באתר שציינתי. לא לשם שכנוע שלך לשווק את המוצר אלא באופן כללי ביותר לאשרור (או לא) התכונות שהחברה המייצרת טוענת לגבי המוצר ויתרונותיו. אולי גם תנסה לאשר או להפריך את נושא המתכות הכבדות בדגים והסכנה שהם מייצגים למשתמש (אם יש כזו).

תשובה:

תחום העיסוק הרשמי שלי הוא היי טק- חברה ליצור ופיתוח מערכות לייזר מתקדמות לתעשיית הסמיקונדקטורס. החברה אגב בכרמיאל ושמה פיקסר טכנולוגי צייס (נמכרה לחברת צייס לפני שנה וחצי). אני סמנכל פיתוח. אין לי הכשרה רשמית תחום הביו רפואי אבל יש לי השכלה מאד רחבה ועמוקה בלתי פורמלית. שיקול שלך אם להאמין למה שאני אומר.

ההסבר למה אומגה 3 ממקור צמחי איננה עונה על הצורך מופיע בצורה מפורט באתר שלנו בדף מיוחד שהעליתי בנושא לפני כשבועיים. אנא תקרא אותו ואם יהיו לך שאלות ספציפיות תכתוב לי ואענה ברצון. כל מילה שכתובה בדף הזה מגובה במאה אחוז על ידי מחקר מדעי פיזיולוגי.

לגבי סכנה של זיהום בשמן דגים- שמן דגים למאכל אדם מיוצר בשלושה מפעלים בעולם והפיקוח עליהם הדוק ביותר. באופן ספציפי אנחנו קונים מחברת אושין ניוטרישן ומבצעים פיקוח על אבטחת האיכות על ידי קבלה ואישור כל מנה מבחינת האנליזה הכוללת מתכות כבדות ועוד פרמטרים. באתר שלנו יש דף מוצר המפרט את כל הבדיקות שהשמן עובר. יש גם פירוט בעברית שאני תרגמתי וגם צילום של המסמך המקורי של החברה. בכל מנת יצור אנו מקבלים דיווח על העמידה בתקנים הללו.

בברכה, גיא