ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
06/10/2016 | 

שיפור בתפקוד המיני ובריאות העיניים

היי גיא

לפני כחודשיים דיברתי איתך בעניין בעלי שהבעיה העיקרית שהטרידה אותנו היא התפקוד המיני הירוד , וכן ירידה בליבידו. מתוך הסתכלות בבדיקות הדם ציינת שהכולסטרול שלו נמוך לכן כדאי שיגדיל את צריכת השומנים הרוויים.

אכן בעלי התחיל לצרוך כל יום 10 גרם חמאה על פתית שיפון (של חברת ואזה) ששם יש 59 גרם פחמימיות ו20 גרם סיבים תזונתיים ל100 גרם. וראה זה פלא : עולם חדש!!!! פשוט לא יאומן

ב. במקביל, אחרי כשבוע הוא התחיל לצרוך את השמן דגים והוא חש הטבה משמעותית במיקוד הראיה והחשיבה שלו.  יש לו חברותא של כ20 דקות לימוד עם חבר בעבודה והוא לא הצליח לראות היטב את הכתוב הוא חשב שזה בעקבות ההתמהמהות בלהחליף את משקפי המולטיפוקל שלו  אך לא, לאחר צריכת האומגה 3  זה השתפר פלאים וכן יכולת הקריאה השוטפת. פלא לא?

ג. הבת שלי הפסיקה לשים עדשות מגע כי העיניים שרפו לה מאוד. וקראתי באתר שלכם על הקשר בין יובש בעיניים לבין צריכת אומגה 3 והמלצתי לה לקחת. פה התוצאות פחות מובהקות. לאחר לקיחת 4 כדורים ביום (התחלנו עם 1, לא עזר, עברנו ל2 , התחיל לזוז משהו, ואז עברנו ל4 ) היא חשה פחות יובש ואכן מצליחה לשים עדשות בשעות המשמעותיות לה, ובשאר משקפיים.

ממש ממש תודה!!!

דרך אגב היינו אצל רון יפה ויש הטבה ושיפור גם בפרמטרים נוספים בעקבות ההמלצות שלו.

ותזכיר לי איך אני מזמינה עוד כדורים?

בברכה ובהוקרת תודה

א.

לסיפורים נוספים

לחנות

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים