ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
07/05/2014 | 

סיפורו של אביב!

אביב, היום בכיתה י', עבר תהליך גמילה מתרופות באמצעות אומגה 3 משמן דגים, וכיום הוא מרוכז, רגוע ובריא, ללא תרופות. אימא של אביב מספרת:

בכיתה ד' אביב (שם בדוי) אובחן בעל הפרעת קשב וריכוז, בעקבות קושי בלימודים, והחל טיפול בריטלין. כשהריטלין הפסיק "לעשות את העבודה" עברנו לתרופת קונצרטה.

הבעיה הייתה שטיפול זה היה מלווה בהרבה תופעות לוואי בלתי נסבלות: דיכאון, הפסקת כל פעילות משעת הצהריים, כאבי ראש, הפרעות שינה וקשיים בקימה בבוקר. במשך היום אביב לא היה אוכל, אלא רק לאחר התפוגגות השפעת הכדור. המצב הלך מדחי אל דחי ונהיה ממש גרוע.

בחודש יולי 2013, בעזרתם של גיא בן צבי וצוות אומגה 3 גליל, אביב התחיל לקחת אומגה 3 משמן דגים וויטמין E, החל לאכול אחרת והקפיד על תזונת אומגה המתבססת על שומנים איכותיים והפחתה משמעותית של סוכרים ועמילנים, והתוצאות הטובות מהרו להגיע!

אביב לומד היום בכתה י', ומאז שהתחיל את השימוש באומגה 3 משמן דגים וויטמין E, כל התפקודים שלו השתפרו:
הוא קם בבוקר בלי בעיה, מתפקד כל היום, מכין שיעורים ולומד גם בשעות הערב, מצב רוחו טוב, נעלמו כאבי הראש והוא אוכל בכל הארוחות.

על אף שאביב מרגיש איך חייו השתנו מאז תחילת השימוש באומגה 3 משמן דגים, עלו אצלו ספקות לגבי עצמו ולגבי ההשפעה שיש לשינויים התזונתיים הללו על יכולותיו. לכן, על אף ההרגשה הטובה, הלכנו לעשות בדיקת TOVA. תוצאות הבדיקה היו מעולות, המאבחן לא האמין כשראה באיזה מידה של הצלחה אביב ביצע את הבדיקה.

אין לי מילים להודות לך גיא, על שפתחת בפנינו את הידע שלך וליווית אותנו בדרכנו החדשה והבריאה,
בברכה,
אימא של אביב

לסיפורים נוספים

לחנות

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים

561758_28762720