ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
16/11/2014 | 

מיגרנות ובעיות עור- הסיפור של משפחת חן עם אומגה 3 גליל

"שלום משפחת בן צבי היקרה, מלבד העובדה שהסיפור האישי שלכם מאד מרגש, נדהמתי לגלות עד כמה המוצר שלכם מעולה!! מעל ומעבר לכל ציפייה. מזה כחודש אני ובעלי לוקחים אומגה 3 גליל בהתאם להמלצות השימוש באתר. בעלי שסובל ממיגרנות קשות הוריד בכמות תרופות המרשם שלו באופן דרסטי, רק מהחודש האחרון. וגם אצלי חלו שינויים מרחיקי לכת בבריאות (סיפור קצת יותר ארוך )…" כך התחיל מכתבה של לירון חן (השם האמתי שמור אצלנו), והיא הסכימה לחשוף את הסיפור המשפחתי כעזרה לקוראים אחרים:

"כל החיים כמעט סבלתי מאסטמה ואלרגיות שונות. כמובן שטופלתי בכל התרופות הידועות: סטרואידים מרחיבי-סמפונות וכו'. עם ההריונות והלידות המצב החמיר ופניתי לרפואה הבלתי קונבנציונאלית. לקח קצת זמן עד שגיליתי שאני סובלת מקנדידה, ולפני כ 3 שנים התחלתי לטפל בעצמי.

הקפדתי על הדיאטה בצורה מושלמת לקחתי את כל מה שמומלץ למערכת החיסון, את כל מזונות העל וכל חומר אנטי-פטרייתי שמצאתי, הזמנתי תוספים מחו"ל באלפי שקלים, מצבי השתפר מאד מאד, ועדיין נשארו שאריות בעיות עור שלא עברו לא משנה מה עשיתי. פניתי להומאופטיה, לקינסולוגיה, לתיקשור ולדיקור ושום דבר לא הצליח להביא לריפוי מוחלט.

מכיוון שקראתי הרבה על תוספי תזונה הכרתי גם את האתר שלכם והחלטתי לנסות ולראות האם כמויות גדולות של אומגה מסוג טוב אכן יכולות לעזור. כמובן שלקחתי עד אז אומגה 3, אבל לא במינון שאתם ממליצים עליו, אלא הרבה פחות.

אני לא יודעת איך לספר לך את התדהמה שהייתה לי כאשר תוך כשבועיים הרגשתי שיפור שלא הרגשתי שנים. המצב שלי השתפר כל כך שזה היה פשוט מדהים! והבנתי כמה הגוף שלי היה זקוק לאומגה. זה קרה לפני חודשיים-שלושה לא יותר. מאז אני ממשיכה לקחת וממליצה לכל מי שאפשר. כיום אני לוקחת בין 4 ל 6 כמוסות אומגה 3 גליל ביום בתוספת כמוסה אחת של ויטמין E400 טבעי גליל.

ראובן (השם האמתי שמור במערכת), בעלי, סובל ממיגרנות מגיל צעיר. גם הוא ניסה טיפולים שונים כדי לנסות להמנע מתרופות המרשם אך שום דבר לא הועיל. בין השאר הוא לקח תוספים כמו ויטמין D, מגנזיום, B12 וגם אומגה 3 (אבל לא שלכם ולא בכמות שאתם ממליצים).

התוספים והתזונה אמנם הקלו במעט את מספר ההתקפים אבל שינוי משמעותי התרחש רק לאחר שהתחיל לקחת אומגה 3 גליל בכמות של כ 6 כמוסות ליום בתוספת של 2 כמוסות ויטמין E גליל ליום. השינוי התרחש תוך כשבועיים-שלושה וזה היה מדהים! ממינון של כ 10 כדורים בחודש של תרופת מרשם למיגרנה- רילרט 40 מ"ג, ירד לכ-2 ממוצע בחודש כיום.

כפי שציינתי לא עבר כל כך הרבה זמן מאז שהתחלנו ואני מקווה שבהמשך יוכל להפסיק בכלל לקחת תרופות.

בכל מקרה תודה מקרב לב, אני עדיין נדהמת מהתגלית. לא יאמן איך זה לא ניתן כטיפול חובה לכל אחד והלוואי שעוד רבים יגלו את המוצר המופלא שלכם."

תגובת אומגה 3 גליל:

תודה רבה למשפחת חן על השיתוף הכנה והמידע החשוב.

הקוראים מוזמנים להיעזר בהמלצות השימוש שלנו כדי שהשימוש באומגה 3 (ולעיתים גם ויטמין E) יהיה אופטימלי.

לסיפורים נוספים

לחנות