ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
22/09/2013 | 

הגולדן רטריוור שחזר לרוץ בגיל 13

שלום, שמי קירה לוי, ואני נטורופתית.

אני משתמשת במוצר של אומגה 3 גליל כבר כמה שנים, בצורה די מאסיבית, כי יש לי מחלה אוטואימונית דלקתית. המוצר עוזר לי לשמור מפני החמרה.

הגדולה של המוצר אומגה 3 גליל נחתה עלי דווקא בעקבות ניסיון עם הכלב שלי:

יש לי כלב מסוג גולדן רטריוור, כלב גדול ואהוב, כיום בן 13. לפני שנתיים הופיעה אצלו דלקת פרקים באגן, כפי שאופייני לכלבים גזעיים גדולים בכלל ולגזע הזה בפרט. הלכנו לוטרינר וקיבלנו מרשם למגה-גלופלקס. הכלב שלי קיבל את התוסף במשך חצי שנה, ללא שום הטבה.

בשלב מסוים החלטתי לנסות לתת לו כל יום כמוסה של אומגה 3 (אומגה 3 גליל, שהיה לי בבית), כי להזיק זה לא יכול. וראה זה פלא – הכלב שבקושי הלך, התחיל לפתוח את הטיולים שלו בריצה קלה כאילו חזר 5 שנים אחורה!!! הייתי בשוק ומאוד מרוצה כמובן.

אחרי 3 חודשים, כשהדבר כבר הפך לשיגרה, נגמרו לי הכמוסות של אומגה 3 גליל. לעומת זאת, היה לי מלאי דוגמיות של אומגה 3 מחברות אחרות שנתנו לי כמטפלת לשם התנסות. אמרתי לעצמי שאתן לכלב שלי את התוספים, ואשמור על אותה כמות ואותו יחס של EPA ו-DHA.

אחרי שבועיים, הכלב חזר ללכת בקושי. בהתחלה לא קישרתי בין שני הדברים. חשבתי שהוא פשוט הזדקן וכבר לא מספיק לתת אומגה 3 בשביל לשפר לו את ההליכה. אך אחרי חודשיים נגמרו לי כל תוספי הדוגמיות, והזמנתי שוב את הכמות הרגילה שלי מאומגה 3 גליל, ובמקביל התחלתי לתת את הכמוסות גם לכלב שלי.

לא האמנתי למראה עיניי כאשר אחרי 10 ימים הכלב חזר לרוץ!!!!!!!!!

כנטורופתית מוסמכת ומתמחה בטיפול במחלות קשות, חשוב לי מאוד לא להיות מקושרת בעיניי המטופלים לחברת תוספים אחת, כדי שלא יווצר רושם של תועלת מסחרית.
אך במקרה הזה החלטתי פשוט להפסיק לחלוטין להמליץ על מוצרים אחרים המכילים אומגה 3 (פרט לאומגה 3 נוזלית לאנשים שלא יודעים לבלוע כמוסות – עד שאומגה 3 גליל ימציאו תוסף נוזלי גם) ופשוט מספרת לכולם את הסיפור הזה עם הכלב שלי.
קירה לוי
נטורופתית

947350_137762033079239_519804285_n

לסיפורים נוספים

לחנות

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים