ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
16/11/2015 | 

אומגה 3 גליל והיפוטוניה

סיפור על אומגה 3 גליל והיפוטוניה:

אנחנו משפחה של 4 נפשות, החלטנו להזמין את המוצר בהמלצה של חבר, בשביל בננו הבכור.

הבכור בן 4, מטופל בהתפתחות הילד (קלינאית, ריפוי בעיסוק, טיפול רגשי. סיים טיפול פיזיוטרפי לפני מס' חודשים), מוגדר עם טונוס שרירים נמוך.

בנוסף קיים חשד כי יש לשייכו לספקטרום האוטיסטי הדעות עדין חלוקות בין אנשי המקצוע.

בעקבות מבול הטיפולים חיפשתי דרכים נוספות לחזקו. חבר המליץ על אומגה 3 גליל וכך נחשפתי למוצר. לא היה לי מה להפסיד (נואשת לתת לו כמה שיותר חיזוקים).

לאחר כחודש וחצי של נטילת אומגה 3 וויטמין E, שמנו לב כי היציבה שלו השתפרה, החל לקפוץ ולטפס בצורות יצירתיות (מטפס על מיטת הקומתיים דרך הכורסא ועדן החלון). נראה שהביטחון שלו השתפר אף הוא.

חשוב לציין שמבחינה הפיזית לא הוספנו טיפול חדש בפרק הזמן המדובר. בשאר הטיפולים המשכנו ולכן מבחינת הביטחון העצמי, כושר הביטוי והתקשורת, לדעתי השיפור הינו בזכות השילוב של הטיפולים ואומגה 3.

הוא בולע ויטמין E  בשלמותו ואת האומגה 3 אני מחוררת וסוחטת לתוך כף.

לפני כשבועיים התחלתי לתת לו גם מגנזיום טאורט (מרוקנת את הכמוסה לתוך כוס עם קצת מים, מר אבל נבלע).

בננו הצעיר בן 2.9 סירב בכל תוקף לקחת אומגה 3. נתתי לו בכף בשני ניסיונות, הוא הקיא בעקשנות. נראה כי הטעם מאוד מאוד מפריע לו.

בעלי אשר לוקח 4 כמוסות אומגה 3 (המינון הממוצע), אמר שחש שיפור בכללי (לא ידע להצביע על משהו ספציפי). מה שכן שם לב שיש שיפור בזמן שהוא מחזיק בעת קיום יחסי מין.

אני מנסה להיכנס להריון ולוקחת מינון של 5 כמוסות של אומגה 3, ויטמין E  אחד, לא מרגישה שינויים כלשהם… (אולי עצבים… אבל זה בתקווה ממשהו אחר 🙂  ).

תודה לכותבת (פרטים מלאים שמורים אצלנו) על המכתב הכנה והמפורט.

להשגת יעילות עבור היפוטוניה, שיפור תקשורת בילדים וגם חיזוק בריאות הגבר מומלץ להשתמש במחשבון המינונים שלנו. אומגה 3 גליל

לסיפורים נוספים

לחנות