הרשמו לניוזלטר שלנו

שיוצא אחת לחודש ובו מידע עדכני, מחקרים וסיפורים אישיים של לקוחות שסייענו להם להחלים באמצעות אומגה 3 ותזונה מתאימה:

דואר אלקטרוני *
שם *
שם משפחה *
טלפון *

ורדה בירן – נטורופתית ND, ביולוגית BA, רפלקסולוגית

תחום התמחות: מערכת עיכול – צליאק, מעי רגיש ועוד, חרדות, הפרעות קשב.

במשך כעשרים שנה לימדתי ביולוגיה, ותמיד התעניינתי בנושא התזונה. עזרתי למתבגרים רבים להבין את חשיבות התזונה בתהליך גדילה והתפתחות וליישם בפועל את העקרונות של התזונה הנבונה. למדתי רבות על הנושא-גם באופן עצמאי וגם בקורסים שלקחתי בשנות השבתון. לאחר שחזרתי משנת השבתון האחרונה אשר במהלכה למדתי קורסים בתזונה הוליסטית, הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות.

למדתי במסלול ארבע שנתי את לימודי הנטורופתיה ורפלקסולוגיה. ככל שלמדתי יותר,כך הבנתי יותר ויותר ,שזהו היעוד החדש שלי בחיים. הצלחתי לחבר בין היכולות הטבעיות שלי ,האמפתיה והידע הרב שרכשתי לבין ניסיון רב השנים בחינוך ,על מנת להביא לשינויים משמעותיים בחיי האנשים בדרך לבריאות טובה.

בוגרת תואר ראשון בביולוגיה מאוניברסיטת תל-אביב, בוגרת לימודי נטורופתיה ממכללת 'מדיקה', כפר סבא, בעלת תואר דר' בנטורופטיה ND מאוניברסיטת ברנדין, קליפורניה, ארה"ב. מטפלת בקליניקה פרטית בהוד השרון במגוון בעיות בריאות, מעבירה סדנה "צליאק בראש בריא".

    צור קשר עם המטפל/ת

    שם:

    טלפון:

    מייל:

    תוכן הפנייה:

    סיפור מקרה שבו המלצתי על אומגה 3 גליל שעזרה בטיפול:

    טיפלתי בילד בן 7 עם טיקים. עשיתי לו רפלקסולוגיה והמלצתי על אומגה 3 גליל. התוצאות לא איחרו לבוא: עברו לו הטיקים די מהר. כיום הוא כבר לא זקוק לטיפולי רפלקסולוגיה ורק ממשיך לצרוך אומגה 3 גליל.

    להמלצות שימוש ומחשבון מינונים

    ניתן

      צור קשר עם המטפל/ת

      שם:

      טלפון:

      מייל:

      תוכן הפנייה:

      //