הרשמו לניוזלטר שלנו

שיוצא אחת לחודש ובו מידע עדכני, מחקרים וסיפורים אישיים של לקוחות שסייענו להם להחלים באמצעות אומגה 3 ותזונה מתאימה:

דואר אלקטרוני *
שם *
שם משפחה *
טלפון *

רון יפה – מומחה לטיפול פונקציונלי, נטורופתיה וטיפולים אלטרנטיביים

אני מטפל באמצעות טיפולים אלטרנטיביים, בטיפולים אלה אנחנו משתמשים בבדיקות מעבדה מיוחדות על מנת לאתר את שורש הבעיה ולא לטפל רק בסימפטומים. מהניסיון שלי אני רואה שדיכאון יכול להופיע ברמה הפיזיולוגית בעקבות חוסר איזון בחיידקי המעיים, חסרים תזונתיים, בעיות בבלוטת התריס, הרעלת מתכות כבדות ועוד גורמים אשר אותם ניתן לאתר באמצעות בדיקות מעבדה וע”י כך ליצור תוכנית טיפול מדויקת המותאמת למטופל ולא לדיכאון. אצל כל מטופל הסיבה לדיכאון יכולה להיות ממקור שונה לחלוטין ולכן גם הטיפול שונה
רון יפה, N.D, M.T.O.M, DHS, CFMP
נטורופת מוסמך
מרצה באירועים רבים בארץ ובחו”ל בתחום תוספי תזונה וטיפולים אלטרנטיביים. כותב מאמרים רבים למגזינים בינלאומיים בנושאים אלה כטיפולים משלימים לרפואה הקונבנציונלית וכרגע עובד על כתיבת ספר בנושא. נציג בלעדי בישראל של מספר מעבדות אלטרנטיביות בארה”ב ובאירופה. מומחה לבדיקות מעבדה מתקדמות ותוספי תזונה מתקדמים. משתתף קבוע בתוכניות טלוויזיה בנושאי בריאות..
ההתמחות שלי היא טיפול במחלות כרוניות, מחלות מטבוליות ,מחלות אוטואימוניות, פיברומיאלגיה ותסמונת התשישות הכרונית, מחלות פסיכיאטריות ואנטי איג’ינג.
אני ממליץ על אומגה 3 גליל לכל מטופלי עם מחלות כרוניות כיוון שבשורש רוב המחלות הכרוניות נמצא דלקת ואומגה 3 היא אחד התוספים העיקריים בטיפול בדלקת ואיזון מערכת החיסון. בנוסף, במסגרת עבודתי עם בדיקות מעבדה מתקדמות אנחנו רואים אצל הרבה אנשים מחסור באומגה 3 ולכן היא חלק בלתי נפרד מהטיפול.
חבר בארגונים מקצועיים בתחום בארץ ובחול

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים

ניתן

    צור קשר עם המטפל/ת

    שם:

    טלפון:

    מייל:

    תוכן הפנייה:

    //