הרשמו לניוזלטר שלנו

שיוצא אחת לחודש ובו מידע עדכני, מחקרים וסיפורים אישיים של לקוחות שסייענו להם להחלים באמצעות אומגה 3 ותזונה מתאימה:

דואר אלקטרוני *
שם *
שם משפחה *
טלפון *

אורנה יפה נטורופתית והרבליסטית

תחום התמחות: נטורופתית והרבליסטית עם ניסיון רב (מעל 15 שנה), מטפלת בכל הגילאים באמצעות תזונה, תוספי מזון, צמחי מרפא, פרחי באך, דמיון מודרך, NLP.

אודות: מטפלת ומרצה ברפואה משלימה בתחומי תזונה ותוספי מזון, צמחי מרפא, פרחי באך, דמיון מודרך.  נטורופתית בכירה ומורה לדרך. מאמינה בעוצמה הטבועה בכל אחד מאתנו, ביכולת הריפוי העצמית של הגוף. מסייעת לאנשים בכל גיל לקחת אחריות על עצמם, להכיר בעוצמתם הטבעית ולחדש אותה ,מדריכה ומלווה מטופלים לריפוי ללא תלות בכימיקלים או תכשירים. מאמינה בהסתכלות הוליסטית ובגישה לחיים כמכלול. מכשירה מטפלים חדשים ומסייעת להם לבצע צעדים מעשיים בהתמודדות היומיומית עם אתגרי הטיפול.
במסגרת עבודתי השוטפת הנני מעבירה מפגשים / קורסים להעשרה הנובעים מהידע הרב, העיוני והמעשי שצברתי במשך השנים.

סיפור מקרה: בחור בן 28 הגיע אלי עם OCD קשה. בתחילת התהליך קיבל אומגה 3 גליל במינון של 3 כמוסות ביום + 1 ויטאמין E במקביל לתוכנית תזונה מותאמת. באופן הדרגתי עלה המינון בכמוסה אחת של אומגה 3 גליל. כשהגיע
ל 6 כמוסות ביום, דווח על שיפור משמעותי בהרגשה והחלשות התסמינים של ה OCD.
בשלב זה שולבו בטיפול צמחי מרפא ביחד עם האומגה, בדגש על צמחים אדפטוגניים וצמחים העובדים על המערכת העצבית. המצב המשיך והשתפר המשכנו להעלות את המינון של האומגה ל 9 כמוסות ביום + 2 כמוסות של ויטאמין E. במינון זה דיווח על כך שמרגיש מצוין ומאפייני הכפייתיות נעלמו. במינון זה הופסק השימוש בצמחי המרפא והמטופל נשאר עם האומגה בלבד. צמחי המרפא נועדו לתקופה מוגבלת בכדי לתת תמיכה משמעותית לאיזון מצבו של המטופל.

אימייל שכתב לי המטופל:
יש כאלה שתפקידם לתקן מחשבים ויש כאלה שמרפאים עצים וכל אחד ותפקידו ואילו את אורנה זכית לתפקיד מיוחד ביותר לרפא נפשות .
כזכור סבלתי תקופה ארוכה מאוד מהפרעות פסיכוסומטיות אשר מתבטאות בכאבי בטן וגרון תקופה די ארוכה כשנתיים הביטחון העצמי שלי די ירד (דבר שלא רגיל אצלי) ,הלכתי למטפל כזה או אחר חרשתי את האינטרנט על מנת למצוא מענה ולא מצאתי עזרה מתאימה . אכן הייתי אובד עצות (אך לא התייאשתי) עד שהגעתי אליך אורנה, אני זוכר איך היית אוזן קשבת בשבילי חשתי את האכפתיות שלך כלפי כמו אמא לבנה. ייעצת לי לקחת אומגה 3 וצמחי מרפא (לא אשקר הייתי די סקפטי בתחילה אם זה יעזור) ומאז יצאתי לדרך כמובן עם חבילת העצות שלך לגבי תזונה. היום לאחר כ-3 חודשים אני יכול להגיד לך שמצבי הרבה יותר טוב ההפרעות הפסיכוסומטיות ירדו אחוזים ניכרים מאוד הן בכמותם והן בעוצמתם, הביטחון העצמי שלי גדל ואיתו השאיפות לעתיד .אכן נשאר עוד קצת עבודה אך המצב הרבה הרבה יותר טוב ועל זה אני רוצה להודות לך אורנה ולברך אותך שאלוקים ימשיך לתת לך עוד הרבה כוחות ומרץ לעזור לעוד אנשים. תודה רבה על הכול.

מכתב תודה ממשפחת מטופל על סיכוזפרניה: רוצה להמליץ באהבה גדולה על אורנה יפה ששינתה את חיינו לבלי היכר מרגע שנכנסה אליהם. בננו הבכור חולה מזה 8 שנים בסכיזופרניה, במשך שנים אלו נטל סוגים שונים של תרופות פסיכיאטריות אך אף פעם לא התמיד בהן עקב תופעות הלוואי הקשות (שהן מחלה בפני עצמה) ובעקבות זאת חזר בכל פעם לאישפוזים חוזרים בביה"ח פסיכיאטרי. היינו כבר די נואשים , מתוסכלים וכואבים מהמצב המתמשך הזה וכמעט שאיבדנו תיקווה. אך הקב"ה ברחמיו הגדולים חשף אותי לאיזו כתבה בה קראתי על אורנה יפה שעזרה לאיזו בחורה להרפא ממחלת הסכיזופרניה בעזרת תמציות צמחים ואומגה 3, כמובן שמיד יצרתי עימה קשר וכבר בשיחת הטלפון הראשונה הבנתי שאורנה היא שליחה של הקב"ה בצורת מלאך, מאד הרגיעה, עודדה ונטעה בנו ביטחון שיהיה בסדר ואכן קבענו שיחה משותפת עם בני בזום שמיד לאחריה התחלנו בתהליך ההחלמה , אורנה מלווה אותנו לאורך כל התהליך, רוקחת עבורנו את התמציות , שואלת, מתעניינת, נמצאת בקשר ישיר עם בני והדבר הכי מדהים בסיפור הוא שבני חזר לחיים, משתף פעולה, נוטל את התמציות בזמן, עובד, מבלה וכל זאת ללא כל תופעות הלוואי הקשות והעייפות הכרונית שהפילה אותו , אפשר לומר שממש קיבל את חייו בחזרה, אין מילים שיכולות לתאר את התרגשותנו בכל פעם מחדש, את הערכתנו הגדולה, אנו יודעים היום בלב שלם שזכינו והתברכנו ומאמינים שאורנה כאן ביעוד ובשליחות שלה שמצילה חיים ומשקמת נפשות כואבות. ממליצה בפה מלא על אורנה האחת והיחידה????

מקומות ושעות קבלה:
כפר ורדים, כזיב 36, בתיאום מראש

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים

ניתן

    צור קשר עם המטפל/ת

    שם:

    טלפון:

    מייל:

    תוכן הפנייה:

    //