שקוף שזה טרי

האם האומגה 3 שלך טרייה?

אומגה 3 גליל היחידה שמבטיחה חימצון נמוך לכל אורך הדרך.

שקוף שזה טרי!


הכירו את אומגה 3 גליל

  • אומגה 3 גליל היחידה שמבטיחה אומגה 3 ברמת חימצון נמוכה!
  • היחידה שנשמרת בקירור לכל אורך הדרך
  • מבטיחים תעודות איכות למתכות כבדות ורעלים
  • שמן דגים טרי ובלתי מחומצן
  • הרכב אופטימלי 600 מ"ג חומר פעיל בכמוסה
  • כשר בהשגחת הרב זריצקי

אומגה טריה זו אומגה יעילה

המהות של תוסף אומגה 3 הוא להיות יעיל, אפקטיבי וזמין לתפקוד התקין של הגוף. למה אנחנו מתכוונים? אומגה 3 היא קבוצה של חומצות שומן או בקיצור שומנים. רק שתיים מהן, ששמן EPA ו DHA חיוניות לגוף, והן נמצאות בריכוז מסוים בכל תא בגופנו. תוסף תזונה של אומגה 3 נועד למנוע מחסור בתאי הגוף. אולם כל חומצות השומן מסוג אומגה 3 הן בעלות נטייה לחימצון מהיר, שמפניו יש להישמר. חימצון הוא תהליך של פירוק כימי טבעי אשר מייצר רדיקלים חופשיים.

חימצון הוא הרגישות המרכזית של מוצרי אומגה 3. לתנאי האחסון של המוצרים (לחות וטמפרטורה) יש השפעה קריטית על קצב החימצון. בניגוד לדעה הרווחת, לאור אין השפעה על חימצון אומגה 3. מאחר שמוצרים עומדים על המדפים בחנויות במשך חודשים ארוכים, אחסון במקרר (שנותן סביבה של יובש וקור) מעכב את החימצון ומונע הגעה לגבול העליון המותר של חימצון, לאורך כל חיי המוצר. כמו שדג טרי יתקלקל אם לא יאוחסן בתנאים נאותים, כך גם שמן דגים וכל מוצר המכיל אומגה 3.


לחצו למבצע אומגה 3

אומגה-3-גליל-צנצנת-פקק-כתום

אז מה הסיפור עם החמצון?

תוצרי הלוואי של חימצון שומנים הם חומרים נדיפים בשם פראוקסידים ואלדהידים, שכאשר הם מצויים בגוף האדם ברמות גבוהות הם עלולים להיות רעילים ולהוביל להשפעות תוך תאיות הרסניות כגון דלקות, טרשת עורקים, סרטן והזדקנות.*    

מסיבה זו נקבע תקן בין לאומי וולונטרי של ארגון GOED (ארגון העל של יצרני האומגה 3 בעולם). תקן זה מתיר למוצרי אומגה 3 להגיע לגבול עליון של חימצון שמעליו מוצר אינו ראוי לשיווק וצריכה. התקן אומץ על ידי מדינות רבות וגם על ידי ארגון הבריאות העולמי WHO.

כל חברי ארגון GOED, שהם רוב היצרנים בעולם, מחוייבים לתקני GOED ושומרים על רמת החימצון המותרת בייצור. אומגה 3 גליל הינה המפיץ היחיד בישראל שחבר בארגון GOED ולכן מחוייבת לעמוד בתקנים. יתרה מכך-

אנחנו באומגה 3 גליל מקפידים לעמוד בתקן לא רק בייצור אלא לכל אורך חיי המוצר! החל מבקרה על רמת החימצון ביצור השמן, דרך תהליך הכנסת השמן לקפסולות, היבוא ארצה והאחסון בארץ ועד סיום התוקף הרשמי של כל מנה.

סקאלה

שקיפות זאת כנות, פתיחות, אחריות ואמינות. שקיפות זה ב DNA שלנו.

למה אנחנו מתכוונים?

מחסור באומגה 3 הוא אחד החסרים התזונתיים הנפוצים ביותר בתזונה המערבית. אומגה 3 היא אחת מתוספי התזונה החשובים לדעתנו לכל אדם בכל גיל, במיוחד במצבי בריאות שעלולים להצביע על מחסור.

השקיפות שלנו היא להציג לכם מציאות קיימת – מחסור באומגה 3 עלול להיות גורם סיכון למצבי בריאות שונים (כגון בעיות לב וכלי דם, קשיים בריכוז ובזיכרון, דיכאון ועוד). השקיפות שלנו היא לומר לכם בכנות – מהניסיון שלנו – במקרים של מחסור באומגה 3 בגוף, תוספת אומגה 3 ממקור ימי במינון מותאם למשקל ומצב בריאותי יכול להיות יעיל במצבי בריאות שונים. עם זאת, אין הבטחות וכל אדם בפני עצמו. השקיפות שלנו היא גם להראות לכם שיש שני צדדים לכל מטבע, גם אם הדברים מנוגדים לקונצנזוס. השקיפות שלנו היא להצהיר בגלוי – אנחנו לא רופאים ולא מטפלים. אלא רק אנשים רגילים שאוספים ידע וניסיון, ופשוט אכפת לנו. השקיפות שלנו זו אחריות – אנו עוקבים אחר התהליך שהתוסף עובר, מהייצור (כולל אנליזה מלאה של בדיקה למתכות ורעלים), דרך השינוע והאחסון ועד התאים בגוף, ומאפשרים לשקף ללקוחות את התהליך הזה.

אומגה-3-גליל-צנצנת-פקק-כתום

שאלות ותשובות

מה היתרון של אומגה 3 גליל?

  • האיכות! הקפדה וניטור של טריות המוצר לכל אורך חיי המדף. היחידה שנשמרת בקירור לכל אורך חיי המוצר.
  • הרכב החומר הפעיל. לא כל האומגות נוצרו שוות. אנו ממליצים בכל לשון על מוצר עם כמות EPA כפולה לעומת DHA, לכל גיל וכל מצב בריאותי. במוצר שלנו כל כמוסה מכילה 400 מ”ג EPA ו 200 מ”ג DHA.
  • אומגה 3 ממקור ימי. רק באומגה 3 ממקור ימי ניתן לקבל את חומצות השומן הפעילות בגוף EPA ו DHA אותן יכול לנצל ביעילות כל גוף, גם מי שגופו אינו ממיר אומגה 3 צמחית ביעילות.
  • התאמת השימוש ללקוח. אצלנו שירות לקוחות והמלצות שימוש המבוססים על יותר מעשור של התמחות ומחקר באומגה 3. אומגה 3 זו המומחיות שלנו.
  • סיפורי הצלחה! לקוחות מעידים על התועלת הבריאותית והנאתם מיתרונות המוצר.

כיצד אתם מפקחים על איכות המוצר?

בחירת הספקים שלנו נעשתה מראש בקפידה. גיא בן צבי, המייסד והמנכ”ל, ביקר באופן אישי אצל היצרנים של השמן ושל הקפסולות וצפה מקרוב בכל תהליך הייצור ובקרת הייצור.
תהליך הייבוא והשיווק כולל:  בדיקה קפדנית של תעודות האיכות ישירות אצל היצרן ובדיקות מעבדה אצלנו לאורך כל חיי המוצר. באופן מדגמי וקבוע התוצאות מאומתות מול מעבדה חיצונית. מוצר שלא עומד בדרישות האיכות לא מתקבל על ידינו ולא נמכר.
הפרמטרים המנוטרים: רמת חימצון, ניקיון מרעלים, תכולת חומר פעיל, צבע וכו’.

במשך יותר מעשר שנים אנחנו מבצעים ניטור של איכות השמן לאורך שרשרת האספקה שלנו ועומדים מאחורי ההתחייבות לערכי חימצון נמוכים מהתקן.

ערכי חימצון נשמרים בזכות איחסון קפדני במקרר. המוצר מסופק לבית הלקוח בקירור ברכבי הפצה מיוחדים של אומגה 3 גליל. על הלקוח להכניס את המוצר למקרר הביתי עד סיום השימוש.

אנו מוכרים מוצרים טריים (לא מחומצנים) בלב שלם ובשקיפות מלאה, ובמקביל ממשיכים ללמוד ולהתעדכן על התנהגות המוצרים בהובלה ובאיחסון אצלנו ואצל לקוחות. זה חלק ממה שעושה אותנו מומחים באומגה 3.

מתי ואיך לוקחים?

זו שאלה חשובה. על מנת לייעל את השימוש באומגה כמיטב היכולת מומלץ לקרוא ת ההסבר “מתי, כמה ועם מה לקחת?”

מה זה אומגה 3 ולמה היא טובה?

אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית לתפקוד של הרבה מערכות בגוף, המרכזיות שבהן הן מערכת קרישת הדם, המערכת האלרגית והמערכת החיסונית.
לכן מחסור באומגה 3 הוא גורם סיכון למגוון תסמינים בריאותיים.
מילוי המחסור התזונתי באומגה 3 יכול על פי ניסיוננו לעזור במצבים של:
הפרעות קשב וריכוז, ויסות חושי (וכדומה תופעות שמקורן במערכת העצבים והמוח), תסמונת טורט, OCD, טיקים, דיכאון, דיכאון הריוני, אוטיזם בטיפול מוקדם, אסטמה, אוסטאופורוזיס, אלרגיות, טרשת נפוצה התקפית, חרדה, דלקת מעיים כרונית, מיגרנה, דלקת פרקים, סכרת, מחלות לב וכלי דם וכולסטרול, תסמונת קדם וסתית PMS, פסוריאזיס. כמו כן אנו רואים חשיבות מיוחדת עבור ספורטאים. בנוסף יש בעלי כלבים המשתמשים באומגה 3 גליל עבור דלקת פרקים אצל כלבים.
השפעה צפויה על כל אחד מהמקרים המפורטים לעיל ניתן למצוא במחשבון המינונים.

למי המוצר מתאים?

לכל אדם בכל גיל, מעובר ועד 120. לדעתנו הרכב המוצר ויחסי EPA ו DHA כפי שבמוצר שלנו, נכונים לכל גיל ואף לכל מצב בריאותי, כולל הריון והנקה.

איך לתת לילדים?

אנשים צעירים לעיתים לא מצליחים לבלוע כמוסות. ובשבילם יש המלצות מיוחדות, מומלץ לקרוא בקישור “איך לתת לילדים”

האם השמן נקי ממתכות ורעלים?

כל מנת ייצור שאנו מוכרים מלווה בתעודת בדיקת מעבדה בה יש מכשירים בעלי רגישות גבוהה ביותר, המאשרת שהשמן עומד בתקני הבדיקה לניקיון ממזהמים. ניתן לקבל מאיתנו העתק של תעודת הבדיקה למנה שקניתם.

מדוע הצנצנת שקופה?

מאיצי חימצון של שמנים מזוככים כגון שמן דגים הינם לחות וטמפרטורה. כדי להאט את קצב החימצון של השמן אנו דואגים לאיחסון במקרר- שם שוררים יובש וקור, והודות לכך השמן שלנו נמצא ברמת חימצון מעולה לכל אורך חיי המדף של המוצר (עד התאריך המוטבע ע”ג הצנצנת). בניגוד לדעה הרווחת, אור ואריזה שקופה אינם זרזי חימצון לשמנים מסוג זה. יש לכך שתי סיבות מעניינות: ראשית, השמן המזוכך נקי מ”גורמי עירור” כגון כלורופיל, הקיימים בשמנים מסוג כתית (לא מזוכך), כמו שמן זית למשל (אותו אכן מומלץ לאחסן במיכל אטום). בנוסף, אורך גלי האור המייצרים פעולה כימית מחמצנת אינם חודרים פלסטיק או זכוכית, גם שקופים, ובכל מקרה כלל אינם קיימים באור מלאכותי שקיים בבתים או בחנויות. לכן אנו בוחרים באריזה שקופה! היא אינה מסכנת את המוצר מחד, ומאידך מאפשרת שקיפות ובטחון בתכולת הצנצנת.

כשרות

מוצר אומגה 3 גליל כשר בהשגחת הרב יוסף הכהן זריצקי.

ויטמין E כשר פרווה לצרכי רפואה על פי משולש K אריה רלב”ג

לחצו כאן לצפייה בכל תעודות הכשרות של אומגה 3 גליל

לכל עניין או שאלה, אנחנו זמינים עבורכם 🙂

טלפון: 04-9999524

ווטסאפ: 052-5617333

או השאירו פרטים ונחזור בהקדם







    שם (חובה)

    טלפון (חובה)

    דואר אלקטרוני

    תוכן ההודעה

    למידע נוסף: [email protected] / להזמנות: [email protected] / כתובת: ת.ד. 35 שכניה | ד.נ משגב 2018300

    הצטרפו לקבוצת הפייסבוק

    "לחיות ללא תרופות" עם גיא בן צבי

    שאלות ותשובות בנושאי רפואת יתר, חלופות לתרופות, אלטרנטיבה לרפואה, תזונה, אומגה 3 וכל נושא תזונה ובריאות שבו אתם רוצים לשמוע דעה קצת אחרת

     לקבוצה לחצו כאן

    Facebook

    GOED-LOGO

    *מקורות:

    *

    Esterbauer, H., Muskiet, F., & Horrobin, D. F. (1993). Cytotoxicity and genotoxicity of lipid-oxidation products. American Journal of Clinical Nutrition

    Haglund, O., Luostarinen, R., Wallin, R., Wibell, L., & Saldeen, T. (1991). The effects of fish oil on triglycerides, cholesterol, fibrinogen and malondialdehyde in humans supplemented with vitamin E. Journal of Nutrition.

    M.,S. L. et al. 4‐Hydroxynonenal‐Derived Advanced Lipid Peroxidation End Products Are Increased in Alzheimer’s Disease. J. Neurochem. (2002).

    Davies, K. J. (2000). Oxidative stress, antioxidant defenses, and damage removal, repair, and replacement systems. Life, 50(4‐5), pg. 279-289.

    Floyd, R. A., Hensley, K. (2002). Oxidative stress in brain aging: implications for therapeutics of neurodegenerative diseases. Neurobiology of aging, 23(5), pg. 795-807.

    Redox homeostasis in stomach medium by foods: The Postprandial Oxidative Stress Index (POSI) for balancing nutrition and human health. Joseph Kannera, Jacob Selhubc, Adi Shpaizerb, Boris Rabkina, Inbal Shachama, Oren Tiroshb.

    אומגה 3 איננה תרופה ואיננה תחליף לתרופות. אומגה 3 הינה מרכיב מזון חיוני המצוי באוכל כמו דגי ים ובשר שניזון מעשב. במקרי מחסור ניתן לקבל אומגה 3 בצורת תוסף תזונה כקפסולה של שמן מרוכז. הטיפול התזונתי בעזרת אומגה 3 מקביל לצריכת יותר דגים ואיננו טיפול תרופתי או רפואי והוא מיועד לאנשים הסובלים ממחסור באומגה 3. כל המידע המובא בעמוד זה או באתר מבוסס על מיטב הבנתנו את הניסיון שצברנו ואת הידע המחקרי שאספנו באומגה 3 גליל.