ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
מרכז המידע  > שמן דגים- ניקיון מרעלים מתכות כבדות בשמן דגים – עדכון בנושא התביעה 
0
15/09/2013 | 

מתכות כבדות בשמן דגים – עדכון בנושא התביעה

חברת אומגה 3 גליל שמחה על הגשת התביעה הייצוגית בנושא ניקיון שמן הדגים באוקטובר 2011. אנו תקווה שתביעה זו תשים קץ להתקפות חסרות הבסיס החוזרות ונשנות מצד חברות ומפיצים שונים על נושא ניקיון שמן הדגים.
חברת אומגה 3 גליל אומנם אינה מן הנתבעות בתביעה הייצוגית אך חברת אושין ניוטרישן החברה הספקית של אומגה 3 גליל מופיעה בתביעה.
מעיון בכתב התביעה עולה כי המהומה על לא מאומה והתביעה אינה סובבת סביב מתכות רעילות וסכנתן לבריאותינו כלל. אתם מוזמנים לקרוא את המשך ההודעה
מזה שנים שחברת אומגה 3 גליל מקפידה על ייבוא שמן דגים באמינות ובאיכות הגבוהות ביותר תוך שקיפות מלאה לתהליך הייצור של השמן ותוצאות הבדיקה של כל מנה הנמכרת.

מעיון בדוחות הבדיקה וכתב התביעה נמצא כי כל 4 המתכות הכבדות הרעילות הידועות (עופרת, כספית, ארסן, וקדמיום) לא נמצאו אפילו ברמה של שרידים בכל דוגמאות המוצרים שנבדקו. כאמור השמנ"ד של אומגה 3 גליל אינו נמצא בכתב התביעה אבל אין זה משנה כלל ומיד תבינו מדוע.
אם אין מתכות כבדות רעילות בשמן, על איזה מתכות כבדות מדבר התובע? ובכן התביעה היא על נוכחות מתכות כמו נחושת ברזל אשלגן ונתרן. אלו הן מתכות במשקל סגולי מעל 5 גרם לסמ"ק ולכן נחשבות מתכות כבדות. אך הן אינן מתכות כבדות רעילות אלא מתכות כבדות נפוצות שנמצאות במים שאנו שותים ובמזון שאנו צורכים והגוף משתמש בהן. כמובן ששרידים שלהן אכן נמצאו במוצרים, בדיוק כמו שהן נמצאים במזון באויר ובמים שאנו צורכים
למעשה התביעה היא על עניין טכני – הנתבעות סימנו על המוצר שלהם את הכתובת "נקי ממתכות כבדות" וכאן הן "נפלו". למה אומגה 3 גליל לא נתבעה? מהסיבה האירונית שאנחנו לא כתבנו "נקי ממתכות כבדות".
תעודות הבדיקה של המנה שאותה אנו משווקים כעת מגיעות הן מקנדה והן מישראל, כשבישראל הבדיקה מבוצעת באמינולב – אותה מעבדה שבה בדק התובע. שלא במפתיע, התוצאות של הבדיקות שלנו ושל בדיקות התובע הן זהות לגבי המתכות הכבדות הרעילות, כלומר לא נמצאו אפילו שרידים של מתכות כבדות רעילות.
מעבר לתעודות הבדיקה הרבות שיש בידינו (מהיצרן אך לא רק ממנו אלא גם ממעבדות ישראליות וקנדיות בלתי תלויות) המעידות על בטיחות שמן הדגים שלנו, חברת אומגה 3 גליל מלווה מזה שנים רבות עשרות משפחות במעבר לחיים ללא תרופות ובעצמה (על כל 9 בניה ונכדיה) צורכת אומגה 3 שמן דגים מזה 12 שנה ובריאותינו רק הולכת ומשתבחת.
לסיכום התביעה הוכיחה כי בשמן דגים המגיע מחברה אמינה לא ימצאו שרידים של מתכות כבדות רעילות בזכות תהליך ניקוי מתקדם ויעיל מאוד.
יהיה מי שיאמר כי התביעה יש בה משום תרגיל שיווקי. ולא מהמבריקים שבהם.
בכל שאלה נוספת בנושא התביעה ובכלל אתם כרגיל מוזמנים לפנות אלינו בטופס יצירת קשר באתר
בברכה
גיא ואורנה בן צבי

אהבתם את הפוסט? נשמח לשמוע אתכם