ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
מרכז המידע  > שמן דגים- אודות המוצר שלנו איכות ומקור הדגים וניקיון מרעלים 
5
15/09/2013 | 

איכות ומקור הדגים וניקיון מרעלים

המוצר הנמכר עומד בבדיקות איכות וניקיון מפתוגנים, רעלנים ומתכות רעילות על פי התקנים המחמירים ביותר של רשויות הבריאות הרלוונטיות. המוצר מיוצר בהתאם לתקני ארגון העל של יצרני האומגה 3 GOED.

סוג הדגים הדגים שבשימוש אומגה 3 גליל הינם 95% עד 99% אנשובי כאשר היתר סרדין ומקרל. כל אלה הנם דגים קטנים ולכך יש חשיבות רבה מכיוון שככל שהדג קטן יותר כך הוא נמוך יותר בשרשרת המזון ולכן אוגר פחות רעלנים.

בקרת איכות המוצר בתהליך הייצור שמן הדגים עובר תהליך טיהור וזיקוק שבמהלכו ולאחריו מתבצעות כ- 30 בדיקות איכות הכוללות רמת חומציות ורמת חימצון, הרכב ואנליזה כימית, נוכחות של פתוגנים (חיידקים ופטריות) נוכחות של רעלנים כגון מתכות כבדות דיאוקסינים פוראנים ו PCB.

בדיקה לכל מנה כל מנת ייצור (אצווה) מלווה בתעודת בדיקה  ובה מצוינת תכולת הרעלנים כולל PCB מתכות כבדות ועוד. למציאת תעודת האיכות של האצווה שברשותכם לחצו כאן. אם המונחים אינם ברורים לכם הפנו אלינו שאלה בתגובות לפוסט או ביצירת קשר ונשמח לבאר.

אחסנה בקירור החלטנו לייבא אומגה 3 באופן עצמאי למשפחתנו לפני יותר מעשור, לאחר שהבנו כי אחד הפרמטרים המשמעותיים לאיכות שמן דגים ולמניעת התחמצנותו היא אחסנתו בקירור. זו הסיבה העיקרית שבעקבותיה קמה חברת אומגה גליל. גם כיום אין למיטב ידיעתנו אף ספק אחר מלבדנו בארץ השומר את המוצר בקירור.

במהלך חיי המדף טריות המוצר המוצר של אומגה 3 גליל הוא בעל חיי מדף מוצהרים של 3 שנים מרגע יצור השמן כפי שמודפס על האריזה, אך אומגה 3 גליל מספקת מוצר בן חצי שנה עד שנה לכל היותר בזכות משלוחי יבוא קטנים ותכופים.

נותרו לכם עוד שאלות לגבי איכות המוצר שלנו וניקיונו מרעלנים? כתבו תגובה לפוסט הזה ונענה ברצון.

להמלצות שימוש מותאמות אישית

להזמנה

5 תגובות

  1. אסתר גלצר הגיב:

    נשמח לשמוע עוד מידע. יש לנו מכון אבחון לקשב וריכוז. נשמח ללמוד את הנושא לעומק או להיות ספקים באזורנו בשומרון
    אסתר וצחי גלצר

    • אור שוהם הגיב:

      שלום אסתר וצחי
      נשמח להכיר! נהיה בקשר ביום ראשון. אם אפשר בבקשה שלחו מספר טלפון.
      שבת שלום
      אור

  2. ליאורה פיקובסרי הגיב:

    יידוע ששמן דגים הוא רגיש לא רק לחום אלא גם לאור . מה דעתכם לשנות את האריזה השקופה שלכם ?
    האם יש לכם בדיקה של המכון הוולקני באשר לאחוז החמצון של שמן דגים גליל ?

    נ.ב – אני לקוחה ותיקה שלכם

    • גיא בן-צבי הגיב:

      שלום ליאורה
      לי לא ידוע ששמן דגים רגיש לאור. להפך ידוע לי שהוא לא רגיש לאור. הוא רגיש לאור אולטרה סגול שיש בשמש אבל אין בתוך הבית ובוודאי שלא עובר את הצנצנת. לא היינו מסכנים את המוצר שלנו אילו היתה סכנה שהוא יתקלקל. בכל מקרה המוצר שלנו לא רק נשמר בקרור אלא גם בחושך כי מקרר הוא גם חשוך. המוצר רואה מעט מאד אור.
      אנחנו לא מכירים מעבדת חימצון במכון הוולקני. יש לנו מעבדה משלנו ואנו בודקים חימצון כל הזמן. מדי פעם אנחנו נעזרים במעבדות חיצוניות בישראל לצורך בדיקות מיוחדות ולצורך בדיקת כיול של המכשיר שלנו.
      בברכה
      גיא

אהבתם את הפוסט? נשמח לשמוע אתכם