אומגה 3 במעגל הפוריות, ההריון וההנקה

אומגה 3 במעגל הפוריות, ההריון וההנקה

אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית למעגל ההריון והלידה.
היא נמצאת ופועלת את פעולתה המיטיבה כל הזמן.
לשמחתנו כיום אנחנו יודעים עליה כל כך הרבה שאפשר להמנע ממחסור ולהינות ממנה בשפע, בקלות וביעילות. אנחנו כאן כדי להדריך אותך במידע ובהמלצות.

שיהיה בהצלחה ובמזל טוב!


אומגה 3 בהריון


אומגה 3 לעובר


אומגה 3 בהנקה


אומגה 3 סוגים


שאלות ותשובות

אומגה 3 גליל- שקוף שזה טרי

האיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה ממליץ לצרוך בהריון ובהנקה אומגה 3 מסוג EPA+DHA גם יחד. ומהו המקור האיכותי ביותר לאומגה 3 מסוג זה אם לא שמן דגים נקי  וטרי מהמקרר?
אנו, אומגה 3 גליל, בעלי המוצר היחיד הנשמר בקירור לכל אורך חיי המוצר ומבטיח ערכי חימצון נמוכים לאורך כל הדרך, עבור האם, העובר והתינוק.
אומגה 3 גליל היא הבית לאומגה 3. אנחנו נושמים ואוכלים אומגה 3 מסביב לשעון וזו המומחיות שלנו. שאלי כל שאלה בנושא אומגה 3- התשובות כנראה אצלנו. 

הכירי את האתר שלנו
לחצי כאן לחבילת לידה- כמוסות אומגה 3 & ספר המדריך הישראלי להנקה- במחיר מבצע

לוגו אומגה גליל-

אומגה 3 בהריון

בתקופת ההריון בוודאי תרצי לדעת שיש לגופך כמות מספקת של חומצות שומן אומגה 3 עבור התפתחות מערכת העצבים והמוח של העובר.

כאם בוודאי תרצי גם להפחית סיכון לדיכאון הריוני ופוסט הריוני, רעלת הריון, אלרגיות המופיעות בהריון, קרישי דם, הפלות או לידות מוקדמות.

דגים ושמן דגים המכילים אומגה 3 מסוג EPA ו-DHA נמצאו במחקרים כקשורים לכל אלו (ראי מקורות מידע בסוף העמוד).

באומגה 3 גליל, תוכלי לקבל המלצות שימוש מותאמות עבורך וגם לבצע בדיקה לזיהוי רמת האומגה 3 בגופך.

לחנות אומגה 3 גליל

הריון עובר

אומגה 3 לעובר

במהלך ההיריון העובר זקוק לכמות גדולה מאד של אומגה 3 ליצור רקמות המוח ומערכת הראיה וגם עבור כל יתר מערכות הגוף. לכן במהלך ההיריון אנו ממליצים לאם לצרוך מינון כפול של אומגה 3.

לחנות אומגה 3 גליל

סוגים של אומגה 3 להריון והנקה

בהריון ובהנקה מומלץ לצרוך אומגה 3 מסוג EPA+DHA גם יחד, כך על פי המלצה מעודכנת משנת 2020 של האיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה. ראי את המסמך כאן

*ההרכב המומלץ על ידינו לנשים בהריון והנקה הוא EPA במינון כפול מ DHA, כמו בשאר מעגלי החיים. מומלץ להימנע ממוצרים אומגה 3 המכילים כמות גבוהה של DHA לעומת EPA. אם ברצונך להעמיק בנושא מומלץ לקרוא כאן

*אומגה 3 ימית, שמקורה בדגים, מכילה את חומצות השומן החיוניות EPA +DHA אשר הן היחידות מתוך משפחת האומגה 3 אשר פעילות בתאי הגוף. לעומת זאת אומגה 3 צמחית מכילה את החומצה ALA המספקת כמות נמוכה של אומגה 3 פעילה לגוף.

*אכילת דגים היא מקור טוב לאומגה 3 בצורה טבעית, כל עוד מדובר בדגים שגדלו בים הפתוח וזכו לתזונת ים טבעית. ההמלצה הרשמית לנשים בהריון היא לצרוך בין 2-3 מנות דג כזה בשבוע.

*תוסף אומגה 3 ימית מהמקרר הוא מקור בטוח, נקי מזיהומים ומשתלם במחיר המאפשר צריכה מבוקרת על מינון. אומגה 3 גליל היא היחידה הנשמרת בקירור לכל אורך חיי המוצר ולכן בעלת ערכי חימצון נמוכים לאורך כל הדרך.
לחצי כאן לחבילת לידה- כמוסות אומגה 3 + המדריך הישראלי להנקה

אומגה 3 בהנקה ותזונת תחילת החיים

בזמן ההנקה – לאחר הלידה התינוק ממשיך להתפתח בקצב גבוה מאד ומקבל את מזונו רק מההנקה. חלב האם צריך להכיל את כל החומרים החיוניים לתינוק כולל אומגה 3. לכן מומלץ לאם המניקה להמשיך לצרוך כמות מוגברת של אומגה 3 במהלך ההנקה.

לחצי כאן לחבילת לידה- כמוסות אומגה 3 + המדריך הישראלי להנקה

בתמ"ל– הפורמולות הקיימות כיום אינן מכילות אומגה 3 במידה ראויה. חלקן אפילו מכילות אומגה 6 בצורת חומצה ארכידונית, מה שמהווה לדעתנו נזק תזונתי לתינוק. גם פורמולות המכילות אומגה 3 לא מכילות את האומגה 3 בהרכב הנכון לדעתנו. בדרך כלל מוסיפים רק DHA ולא EPA וגם זה בכמות נמוכה מדי. תיסוף התינוק באומגה 3 נעשה על ידי הכנסת קפסולה אחת של שמן דגים ביום לתוך בקבוק עם משקה (פורמולה או חלב) פושר. לאחר כ 5 דקות הקפסולה נמסה והשמן מתערבב במשקה בעזרת ניעור קל.

הקשר התרבותי בין דגים לפריון

במקורות היהודיים דגים מוזכרים כסמל לפריון, אושר ובריאות. למשל בראש השנה מסמלת אכילת הדג פריון ככתוב "שיפרו וירבו כדגים" (משנה ברורה תקפ"ג, ה).
כבר במסורות קדומות האמינו שיש לדג סגולות מרפא והשתמשו בהם לריפוי. בטבע נדיר למצוא דגים חולים בימים או בנחלים, דג חולה נטרף מיד, וככל הנראה זו אחת הסיבות לכך שדגים נחשבו סמל לבריאות.

את סמל הדג ניתן היה למצוא כבר במסופוטמיה בצורת אלילים דמויי דג, כקדושים במצרים העתיקה ובסוריה הקדומה בדמותה של אלת הפריון אטרגאטיס שהייתה בצורת בת ים- פלג גופה העליון כשל אישה והתחתון כשל דג.

מטבע כסף עם דמות אלת אשקלון אטרגטיס

מאת מעלה היצירה המקורי היה Yak מוויקיפדיה הגרמנית – de:commons:Image:DemetriusIIICoin.png, נחלת הכלל, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=3910198

שאלות ותשובות

מה היתרון של אומגה 3 גליל?

  • האיכות! הקפדה וניטור של טריות המוצר לכל אורך חיי המדף.
  • הרכב החומר הפעיל. לא כל האומגות נוצרו שוות. אנו ממליצים בכל לשון על מוצר עם כמות EPA כפולה לעומת DHA, לכל גיל וכל מצב בריאותי. במוצר שלנו כל כמוסה מכילה 400 מ”ג EPA ו 200 מ”ג DHA.
  • אומגה 3 ממקור ימי. רק באומגה 3 ממקור ימי ניתן לקבל את חומצות השומן הפעילות בגוף EPA ו DHA אותן יכול לנצל ביעילות כל גוף, גם מי שגופו אינו ממיר אומגה 3 צמחית ביעילות.
  • התאמת השימוש ללקוח. אצלנו שירות לקוחות והמלצות שימוש המבוססים על יותר מעשור של התמחות ומחקר באומגה 3. אומגה 3 זו המומחיות שלנו.
  • סיפורי הצלחה! לקוחות מעידים על התועלת הבריאותית והנאתם מיתרונות המוצר.

כיצד אתם מפקחים על איכות המוצר?

בחירת הספקים שלנו נעשתה מראש בקפידה. גיא בן צבי, המייסד והמנכ”ל, ביקר באופן אישי אצל היצרנים של השמן ושל הקפסולות וצפה מקרוב בכל תהליך הייצור ובקרת הייצור.
תהליך הייבוא והשיווק כולל: בדיקה קפדנית של תעודות האיכות ישירות אצל היצרן ובדיקות מעבדה אצלנו לאורך כל חיי המוצר. באופן מדגמי וקבוע התוצאות מאומתות מול מעבדה חיצונית. מוצר שלא עומד בדרישות האיכות לא מתקבל על ידינו ולא נמכר.
הפרמטרים המנוטרים: רמת חימצון, ניקיון מרעלים, תכולת חומר פעיל, צבע וכו’.

אנו מוכרים מוצרים טריים (לא מחומצנים) בלב שלם ובשקיפות מלאה, ובמקביל ממשיכים ללמוד ולהתעדכן על התנהגות המוצרים בהובלה ובאיחסון אצלנו ואצל לקוחות. זה חלק ממה שעושה אותנו מומחים באומגה 3.

האם השמן נקי ממתכות ורעלים?

כל מנת ייצור שאנו מוכרים מלווה בתעודת בדיקת מעבדה בה יש מכשירים בעלי רגישות גבוהה ביותר, המאשרת שהשמן עומד בתקני הבדיקה לניקיון ממזהמים. ניתן לקבל מאיתנו העתק של תעודת הבדיקה למנה שקניתם.

מתי ואיך לוקחים?

זו שאלה חשובה. על מנת לייעל את השימוש באומגה כמיטב היכולת מומלץ לקרוא ת ההסבר “מתי, כמה ועם מה לקחת?”

כשרות

מוצר אומגה 3 גליל כשר בהשגחת הרב יוסף הכהן זריצקי.

ויטמין E כשר פרווה לצרכי רפואה על פי משולש K אריה רלב”ג

לחצו כאן לצפייה בכל תעודות הכשרות של אומגה 3 גליל

מה זה אומגה 3 ולמה היא טובה?

אומגה 3 היא חומצת שומן חיונית לתפקוד של הרבה מערכות בגוף, המרכזיות שבהן הן מערכת קרישת הדם, המערכת האלרגית והמערכת החיסונית.
לכן מחסור באומגה 3 הוא גורם סיכון למגוון תסמינים בריאותיים.
מילוי המחסור התזונתי באומגה 3 יכול על פי ניסיוננו לעזור במצבים של:
הפרעות קשב וריכוז, ויסות חושי (וכדומה תופעות שמקורן במערכת העצבים והמוח), תסמונת טורט, OCD, טיקים, דיכאון, דיכאון הריוני, אוטיזם בטיפול מוקדם, אסטמה, אוסטאופורוזיס, אלרגיות, טרשת נפוצה התקפית, חרדה, דלקת מעיים כרונית, מיגרנה, דלקת פרקים, סכרת, מחלות לב וכלי דם וכולסטרול, תסמונת קדם וסתית PMS, פסוריאזיס. כמו כן אנו רואים חשיבות מיוחדת עבור ספורטאים. בנוסף יש בעלי כלבים המשתמשים באומגה 3 גליל עבור דלקת פרקים אצל כלבים.
השפעה צפויה על כל אחד מהמקרים המפורטים לעיל ניתן למצוא במחשבון המינונים.

אומגה 3 צמחית או ימית בהריון?

בהריון ובהנקה מומלץ לצרוך אומגה 3 מסוג EPA+DHA גם יחד, כך על פי המלצה מעודכנת משנת 2020 של ההסתדרות הרפואית בישראל ובשם החברה לרפואת האם והעובר, החברה לרפואת נשים בקהילה והאיגוד הישראלי למיילדות וגניקולוגיה. ראי את המסמך כאן

אומגה 3 ימית, שמקורה בדגים, מכילה את חומצות השומן החיוניות EPA +DHA אשר הן היחידות מתוך משפחת האומגה 3 אשר פעילות בתאי הגוף השונים. אומגה 3 צמחית מכילה את החומצה ALA אשר ממנה על הגוף להפיק בכוחות עצמו את ה EPA+DHA המצויים בימית בצורה זמינה.

ההמלצה המעודכנת של ההסתדרות הרפואית הינה משמחת, לאור העובדה שבשנים עברו הומלץ לצרוך מינון גבוה של DHA או רק DHA בהריון והנקה, המלצה שלדעתנו הייתה שגויה.

אומגה 3 ופוריות הגבר

במחקר נמצא שתיסוף שמן דגים קשור לתפקוד טוב יותר של האשכים ושיפור פוריות הגבר. למאמר המלא לחצי כאן

למי המוצר מתאים?

לכל אדם בכל גיל, מעובר ועד 120. לדעתנו הרכב המוצר ויחסי EPA ו DHA כפי שבמוצר שלנו, נכונים לכל גיל ואף לכל מצב בריאותי, כולל הריון והנקה.

איך לתת לילדים?

אנשים צעירים לעיתים לא מצליחים לבלוע כמוסות. ובשבילם יש המלצות מיוחדות, מומלץ לקרוא בקישור “איך לתת לילדים”

מטפלים ורופאים ממליצים

ד"ר ברונו רוזן- רופא נשים מומחה למיידלות גניקולוגיה ופריון

גיא סגל- רפואה סינית, מתמחה בפריון נשים וגברים

ורד לב- נטורופתית ND ויועצת הנקה מוסמכת

שני רוזן פחימה- מטפלת ברפואה משלימה מתמחה בנשים

מיכל שלזינגר- רפואה סינית, פוריות בטבעיות, גופנפש

ָָ*כל הנאמר בסרטונים אלה נאמר על ידי אומרם ומבטא את דעתם האישית. כל העושה שימוש במידע הנמסר כאן עושה זאת על אחריותו.

השאירי לנו פרטים- נשמח לעזור לך 🙂

טלפון: 04-9999524

ווטסאפ: 052-5617333

או השאירי פרטים ונחזור בהקדם





שם (חובה)

טלפון (חובה)

דואר אלקטרוני

תוכן ההודעה

למידע נוסף: [email protected] / להזמנות: [email protected] / כתובת: ת.ד. 35 שכניה | ד.נ משגב 2018300

GOED-LOGO
אומגה 3 גליל הינה המשווקת הראשונה בישראל הנמנית בין חברי ארגון העל של יצרני אומגה 3 בעולם, ארגון GOED.חברות זו מחייבת אותנו ליושרה ולמוצרי איכות. או בקיצור- שקיפות.גיא בן צבי מנכ"ל אומגה 3 גליל הוא חבר בועדה הטכנית של הארגון ונמצא בחזית של עולם המחקר בתחום אומגה 3.

*מקורות:

תוסף אומגה 3 ומניעת לידה מוקדמת – עדכון סקירה של קוקריין

דגים ושמן דגים המכילים אומגה 3 מסוג EPA ו-DHA נמצאו עם קשר להריונות ארוכים יותר.

תיסוף של אומגה 3 מסוג EPA ו-DHA במהלך ההריון היא דרך יעילה להפחתת שכיחות ללידה מוקדמת, כמו גם למשקל לידה נמוך וסיכון מופחת לתחלואה או מוות של הילוד.

איך אפשר להפחית סיכון לאלרגיות או מחלות אוטואימוניות כבר מההריון?

מאמר סקירה ומטה-אנליזה, הכוללים סה”כ כמיליון וחצי משתתפים, מצא שתוסף שמן דגים במהלך ההיריון עשוי להפחית רגישות אלרגית למזון כגון ביצה או בוטנים.

נמצאו השפעות בריאותיות חיוביות עבור שמן דגים ושמשך הנקה ארוך יותר לסיכון מופחת לאקזמה, סוכרת מסוג 1 וצפצופים בנשימה.

אומגה 3 בהריון ומניעה של אסטמה בילדות

מסקנה: תוסף תזונה המכיל חומצות שומן מסוג אומגה 3 ימית (EPA+DHA) בטרימסטר השלישי של ההריון מפחית את הסיכון המוחלט לצפצופים עיקשיים או אסטמה וזיהומים של דרכי הנשימה התחתונות אצל צאצאיהם בכשליש.

תזונת האם בהריון משפיעה על התפתחות הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות אצל הילד

מחקר שפורסם בעיתון The Journal of Pediatrics, מראה שיחס גבוה של אומגה 6:אומגה 3 (מחסור באומגה 3) בדם חבל הטבור היה קשור לאינדקס ADHD גבוה יותר בגיל 7.

אומגה 3 איננה תרופה ואיננה תחליף לתרופות. אומגה 3 הינה מרכיב מזון חיוני המצוי באוכל כמו דגי ים ובשר שניזון מעשב. במקרי מחסור ניתן לקבל אומגה 3 בצורת תוסף תזונה כקפסולה של שמן מרוכז. הטיפול התזונתי בעזרת אומגה 3 מקביל לצריכת יותר דגים ואיננו טיפול תרופתי או רפואי והוא מיועד לאנשים הסובלים ממחסור באומגה 3. כל המידע המובא בעמוד זה או באתר מבוסס על מיטב הבנתנו את הניסיון שצברנו ואת הידע המחקרי שאספנו באומגה 3 גליל.

מחסור באומגה 3 וויטמין E הינם גורם סיכון מוכח במחלות כרוניות רבות. ההמלצה לצרוך תוספי תזונה אלו נועדה למלא מחסור תזונתי.
זה עוזר רק כשחסר.

אומגה 3, ויטמין E או כל תוסף אחר המשווקים על ידי אומגה 3 גליל אינם תרופה ואינם טיפול תרופתי.


משרד הבריאות קובע כי ייחוס סגולות ריפוי לתוסף תזונה אסור על פי הוראת החוק, ומזהיר את הציבור מפני השימוש בתוספי תזונה כגון כדורי, אבקות, חליטות ושיקויים להם מיוחסים סגולות ריפוי או מניעת מחלות.