ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
2
24/06/2019 | 

חשיבות אומגה 3 לטיפול בבעיות עור ו – ADHD

כתבה שפורסמה במגזין "החיים הטובים" יולי 2019
מאת: אמיר קלי

מוזמנים להיכנס לעמוד הבית של אמיר קלי

מחסור באומגה 3 הינו גורם סיכון משמעותי במגוון מחלות הקשורת בדלקת של איברים שונים…

קלאב 50

2 תגובות

  1. יצחק הגיב:

    אני ניסיתי אומגה 3 גליל עם ויטמין e לפי פרוטוקול אומגה גליל למשך חודשיים וחצי , ולא ראיתי שיפור ניכר כמו עם ריטלין.
    השאלה שלי אם אפשרי לקחת קונצרטה ונגזרותיו ביחד עם אומגה גליל , לחיי היומיום שלי בעבודה שדורשת ריכוז(add יש לי ) , על מנת שלא יהיו לי תופעות לוואי מסוכנות בעתיד בגלל השילוב עם האומגה שכביכול לפי מה שהבנתי מהמאמרים שלך שהוא מתקן את המעברים של המוליכים העצבים בין הסינפסות, וזה מקטין אפשרות של מחלות של העולם המערבי כיום. זתאמרת אם אני לוקח יומיום אומגה גליל עם קונצרטה , אז זה ימנע את התופעות לוואי של המחלות כמו שבץ וכו' בעתיד , המחלות לטווח ארוך בשימוש יומיומי עם קונצרטה? כי אני צורך קונצרטה 5 ימים בשבוע לעבודה עם הפסקה של יומיים, קבוע שנים. אשמח לתשובה עניינית ומפורטת גיא, תודה וחג שמח.

    • גיא בן-צבי הגיב:

      שלום יצחק
      אם אתה לוקח אומגה 3 גליל במינון המומלץ ל ADHD בהתאם למשקלך רמת האומגה 3 שלך (אינדקס אומגה 3) תעלה בהתמדה במשך כ6 חודשים (לא בטוח שחודשיים וחצי זה מספיק) ותגיע לרמה חדשה גבוהה יותר. במהלך הזמן הזה יש סיכוי שתזדקק לפחות תרופה ממריצה ממשפחת הריטלין. באותה מידה יתכן שתרגיש השפעה של עודף ריטלין שתבוא לידי ביטוי בהגברת תופעות הלוואי. לא הבנתי ממך האם כבר לקחת קונצרטה ביחד עם אומגה 3 ובאיזה מינון. בכל מקרה אם אתה מסתדר עם האומגה 3 ביחד עם קונצרטה ורק רואה תועלת (הגברת ריכוז) ולא רואה תופעות שליליות אז אין בעיה. אתה יכול להמשיך עם מה שטוב לך.
      לגבי יתר מחלות הועלם המערבי- ברור שאינדקס אומגה 3 גבוה יותר מקטין את הסיכון למחלות כגון טרשת עורקים, קרישי דם (שבץ), דלקות מפרקים, דמנציה ועוד. אני לא יכול להגיד שאינדקס אומגה 3 "מונע" את המחלות האלו. זו לא תעודת ביטוח. אבל כן מקטין את הסיכון.
      אני מקווה שזה עונה על השאלה
      בברכה, גיא

אהבתם את הפוסט? נשמח לשמוע אתכם