גילוי נאות לקראת קבלת המלצות שימוש באומגה 3

מחשבון מינון אומגה 3 והמלצות שימוש ישלח לדוא"ל שלך מיד לאחר קריאת הגילוי הנאות והסכמה לתנאי השימוש בתחתית העמוד.

במחשבון תוכלו למצוא המלצות שימוש עבור: אדם בריא (ונשים בהריון), תסמונת טורט, טיקים, הפרעות קשב וריכוז, אסטמה, אוטיזם, אוסטאופורוזיס, OCD, אלרגיות, דיכאון, דיכאון הריוני, טרשת נפוצה, חרדה, דלקת מעיים כרונית, דלקת פרקים, סכרת, מחלות לב כלי דם וכולסטרול, מיגרנה ותסמונת קדם וסתית.

לקוחות אינטרנט זהב ובזק בינ"ל- במידה שלא קיבלתם את המחשבון אנא כתבו לנו ונשלח לכם את המחשבון ישירות.

    מלאו את פרטי ההסכם ומייד תועברו לדף המלצות שימוש:

    שם:

    משפחה:

    טל':

    מייל:

    אנא קראו את הגילוי הנאות לפני המעבר למחשבון:

    גילוי נאות ותנאי שימוש

    במשך השנים אספנו מידע רב כדי לגבש עבורכם המלצות שימוש באומגה 3 משמן דגים. ההמלצות מבוססות על שני מקורות עיקריים:

    1. ניסיוננו האישי עם משפחה, חברים ולקוחות.

    2. תוצאות מחקרים מדעיים שבדקו מינונים ויעילות של אומגה 3 משמן דגים לטיפול לבמחלות שונות. אנו קוראים ומתעדכנים באופן סדיר בכל מה שמתפרסם על שימוש טיפולי באומגה

    טווח המינונים המומלץ על ידינו תלוי במצב בריאותו ומשקל גופו של המשתמש, ואינו תלוי בגיל או במין.

    כל הנאמר באתר ובדף זה ובהמלצות השימוש, ניתן על ידינו על  פי ניסיוננו ומיטב הבנתנו בלבד. אין באמור משום הנחיה לטיפול ואין הוא מחליף התייעצות עם רופא ואין בו המלצות או הנחיות של רופא. כל העושה שימוש בנאמר באתר זה, לגבי עצמו או אחרים, עושה זאת על אחריותו האישית בלבד.

    לא התגלו ולא פורסמו במחקר המדעי תופעות לוואי שליליות משמעותיות לשימוש באומגה 3 משמן דגים ולא התפרסם גבול עליון למינון בדיוק כמו שלא התפרסם גבול עליון למינון שמן זית או שמן תירס או כל שמן מאכל אחר. נערכו מחקרים בשימוש של עד 15 גרם חומר פעיל (30 גרם שמן דגים) ביום על ילדים עם ADHD ללא תופעות לוואי משמעותיות.

    יחד עם זאת מנסיון של מעל 10 שנים עם אלפי לקוחות נתקלנו במספר מקרים נדירים של תופעות לוואי. להלן רשימה של תופעות לוואי נפוצות על פי הספרות ועל פי נסיוננו:

    שיהוק וטעם לוואי של דגים העולה מהקיבה לאחר בליעת הקפסולות (בערך 10% מהאנשים). הפתרון לתופעה זו הוא ליטול את הכמוסות בסמוך לאכילת מזון שמן כגון אגוזים למיניהם, גבינות שמנות, בשר שמן, שמן קוקוס וכד'.

    במקרים נדירים הפרעות עיכול כאשר השמן עובר את המעיים ללא ספיגה (בערך 1% מהאנשים). הפתרון לתופעה זו הוא הורדת המינון וחלוקתו למספר מנות קטנות ביום בדרך כלל פותרת את הבעיה.

    תופעות לוואי נדירות בהן אנחנו נתקלנו (מתוך קהל לקוחות של כ 5000 איש):

    כחמישה מקרים (מתוך כחמשת-אלפים משתמשים) של דפיקות לב המופיעות מספר דקות לאחר צריכת שמן הדגים.

    מקרה אחד של אלרגיה חריפה שבאה לידי ביטוי בפריחה בעור והתנפחות לאחר צריכה של כמות גדולה מהמומלץ על ידינו (14 קפסולות כ 8.4 גרם חומר פעיל ביום לאדם במשקל כ 60 ק"ג) למשך מספר שבועות (צריכה שהיא הרבה מעל המקסימום המומלץ על ידינו לאותו משקל).

    בכל מקרה של תופעת לוואי שיש חשד כי היא קשורה בנטילת האומגה 3 להפסיק מיד את הצריכה ולראות האם התופעה חולפת. ניתן להתיעץ איתנו ונשמח לעזור.

    בכל מקרה של חשש יש לפנות לרופא המטפל להתייעצות.

    מכיוון שאתר זה מיועד לתמוך בעיקר באנשים עם תסמונות ותופעות הזקוקים למינון גבוה של אומגה 3  משמן דגים הרי שהמשתמשים עשויים למצוא עצמם נוטלים כמויות גדולות יחסית החל מ 5 ועד 20 קפסולות ביום. אנו מכירים אנשים רבים הצורכים מעל 10 ואפילו 30 קפסולות ביום, בדרך כלל ללא תופעות לוואי משמעותיות.

    עם זאת לכל מי שצורך כמויות גדולות של שמן דגים אנו ממליצים על נקיטת משנה זהירות כלהלן:

    עליה הדרגתית במינון ביחוד כאשר לוקחים במקביל עם תרופות משמעותיות. תרופות בעלות סינרגיה (=הגברת פעילות) עם אומגה 3 הן בעיקר תרופות פסיכיאטריות ותרופות חזקות למניעת קרישת דם ממשפחת הוורפארין (כמו קומאדין) או דומות להן.

    בכל מקרה של תופעת לוואי שיש חשד כי היא קשורה בנטילת האומגה להפסיק מיד את הצריכה ולראות האם התופעה חולפת. ניתן להתיעץ איתנו ונשמח לעזור.

    בכל מקרה של חשש יש לפנות לרופא המטפל להתייעצות.