ברוכים הבאים למרכז המידע
לחיפוש בטקסט חופשי במרכז המידע הקלידו מילות חיפוש בתיבה
0
17/12/2014 | 

הנשמה שלי שומעת ת'רעש אבל אני מצליחה לעבוד- משפחה בתהליך

מכתב מצחיק וכנה, מאם ל"משפחה בהפרעת קשב", שהחליטה להפסיק עם התרופות ולעבור לאומגה 3 משמן דגים שלנו, והיא משתפת אותנו בתהליך שעובר על המשפחה. הכל בהומור וחן, ותודה לכותבת המוכשרת שהסכימה לשתף (בעילום שם):

"אנחנו משפחה בהפרעת קשב!

אבא- מפקח בניה שמנהל עסק עצמאי, כשהקשב המופרע משרת אותו כדי לראות לקויי בניה, אך לא כשצריך לעשות חשבונות, תמחורים ולהקשיב ללקוחות 'חופרים'… בזמנים אלה הוא על רטלין, ואז חוסר תיאבון, ובסוף היום דיכאון ובאסה!

אמא- שמשתדלת להקשיב לכולם (לא קל).

בן 17- שלאחר 4 שנות ריטלין הודיע לנו שחיסלנו לו את חיי החברה, שלא לדבר על כאבי הבטן והבאסה מסעיף 1. אז הוא לוקח כדור אחד קטן לפני מבחן. והמורים?! שיתלוננו-בעיה שלהם! (והפוטנציאל יחכה בסבלנות למימוש).

בן 13- שקט, עם ראש על הכתפיים, אך לפעמים הוא שוכח על הכתפיים של מי… ביחד עם המעיל, ושעורי הבית.

בת 9- מגניבה ושובבה, שלא מבינה למה בית ספר?! אז את כל ה"טפסים" שממלאים שם היא ממלאת בשקט בבית עם הפסקות בגלגלונים ועל העצים (לא ביחד), כי בכיתה צועקים "תביא תמחק! תחדד בפח! התשובה לא נכונה!…".

אז לאחר שהבנו שחבל על הזמן שלה בבית הספר (וילדה מהכיתה חטפה מכות), החמישית ברשימה אובחנה. ורגע לפני הבאסה שמתלווה לריטלין (ראה סעיף 1,3) ובגלל שיש אחלה מורה בכיתה… החלטנו לנסות אתכם (אומגה 3 גליל) כי באמת שאין מה להפסיד.

אבא ובת 9 החלו לקחת בהדרגה את הקפסולות היפיפיות (והגדולות…) הוא: 6 והיא: 3, ולאחר חודש ותוספת של ויטמין E (אחד לכל אחד) ה"טפסים" מבית הספר התמלאו כבר שם, ואחרי הצהריים התמלאו בחברים, בתוספת לגלגלונים ולעצים.

שאלתי אותה: "ומה עם המחדד והמחק?" היא ענתה: "הנשמה שלי שומעת ת'רעש אבל אני מצליחה לעבוד…"

וגם האבא אמר שהראש נקי וההחלטות נעשות ברוגע.

אז השבוע הצלחתי לשכנע גם את בן ה-17 להיות פחות סקפטי (5 קפסולות וויטמין E) והצטרפנו (מקנאה) גם בן ה-13 ואנוכי (4 קפסולות וויטמין E).

אנחנו מקווים לטוב, ודיווח בקרוב…

תודה לכם וסופ"ש נעים,

זו מסעיף 2"

לסיפורים נוספים

לחנות

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים