הרשמו לניוזלטר שלנו

שיוצא אחת לחודש ובו מידע עדכני, מחקרים וסיפורים אישיים של לקוחות שסייענו להם להחלים באמצעות אומגה 3 ותזונה מתאימה:

דואר אלקטרוני *
שם *
שם משפחה *
טלפון *

רותי אנצ'לוביץ – מטפלת בתזונה הוליסטית ופרחי באך

מקצוע: מטפלת בתזונה הוליסטית, פרחי באך, הרבליסטית קלינית B.Sc, CL.H. בביולוגיה
אני פוגשת בקליניקה שלי ילדים, נוער ומבוגרים שמגיעים לייעוץ במגוון נושאים:
הפרעות קשב וריכוז, בעיות במערכת עיכול, אלרגיות, מצבי סטרס ועייפות, הקניית הרגלי תזונה חדשים ועוד ועוד.
בשנים האחרונות, אני גם מלווה מוסמכת של הפרוטוקול הטיפולי של אומגה 3 גליל, למי שמעוניין להחליף תרופות באומגה 3 ותזונה מתאימה.
תהליך הטיפול כולל הקשבה רבה, יצירת מרחב נעים ומאפשר, ותמיכה בשינוי הדרגתי שייטמע ויהפוך לאורח חיים.
לפי הצורך- אני ממליצה על צמחי מרפא, תוספי תזונה, ומתאימה פרחי באך לתמיכה בתהליך הנפשי והשינויים שקורים במהלך הטיפול.
מוסדות לימוד: B.Sc מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים, בוגרת מסלול לימודי תזונה ארבע שנתי ומסלול תלת שנתי בצמחי מרפא במכללת כרכור, כולל לימודי באך וארומתרפיה. חברה באיגוד ההרבליסטים הקליניים של עיל"ם.
הסיפור שלי עם פרוטוקול אומגה:
בתחילה בחרתי לחוות את ההשפעה של אומגה 3 דווקא בהתנסות אישית שלי ושל בני ביתי. כדי לבחון האם "כצעקתה"??
הצטרפתי לפרוטוקול אומגה כאמא וכמלווה של בני בפרוטוקול.
הבן שלי שמאובחן ב ADD וסובל מאלרגיות, היה אז בן 17,בתחילת כיתה יב', חלק גדול מהזמן חש קושי 'לאסוף' את עצמו ולהתרכז לאורך זמן במטלה מסוימת. עם התקדמות הטיפול הוא הרגיש בצורה מאוד ברורה את השיפור בכל אלה, והצליח להרגיש 'נוכח'. זה מאוד הקל עליו לסיים את בחינות הבגרות. כמו כן, הסימפטומים האלרגיים פחתו במידה משמעותית.
היתרון הראשון בהתנסות באומגה 3, היה השיפור שחל במצבו של בני כעבור מס' שבועות של נטילת האומגה יחד עם שמירה על התזונה המומלצת.
היתרון השני התגלה בטווח הארוך, שנסיוני כאמא, יחד עם נסיוני המקצועי מאפשר לי כיום לתמוך בהורים ואנשים אחרים בתהליך בצורה אותנטית, ומציאת פתרונות יצירתיים לקשיים שמתעוררים.

מכתב מרגש שהגיע ממטופל: "אני גבר בן 23 , לפני שנתיים התחלתי לסבול מחרדה כללית שהשפיעה לשלילה על החיים ותפקודי היום יומי. לפני תקופה קצרה קיבלתי יעוץ מצוות חברת אומגה גליל ומרותי המדהימה שהמליצה לי לקחת 8 כמוסות אומגה גליל במינון 600 מ"ג עם תוספת וויטמין אי , אחרי חודש ימים מהתחלת הטיפול חל שיפור ניכר במצבי הנפשי ואני עכשיו לא מרגיש בחרדות שהיו וההפתעה הגדולה הייתה שיפור ניכר בקשב וריכוז שלא ציפיתי . אני עכשיו ללא חרדות ועם קשב וריכוז מצויינים .אני ממליץ לכם ליטול אומגה3 גליל ושתתיעצו עם רותי".

סיפור מקרה ומכתב שקיבלתי ממטופלת: "שלום. רציתי לשתף אתכם בסיפור חיים קצר, שחשוב לי להשמיע כדי לעזור גם לכם… שמי טל רובינשטיין, לפני כשמונה שנים התחלתי לקחת ציפרלקס בעקבות תקופה קשה, אני כבר לא זוכרת את המינון. שנתיים לאחר מכן התחלתי להפסיק. עשיתי זאת באופן הדרגתי ובליווי פסיכיאטר, אבל כמה חודשים אחר כך הרגשתי שוב את הכאב חוזר ללב, ואת החרדה לבטן…וזה היה קשה מדי,. חזרתי לכדורים, הפעם ל'וייפקס 150'. חמש שנים לקחתי את הכדור במהלכם נולדו לי שלושה ילדים מקסימים (הספק נאה, אה..) ויש משהו באיזון הזה שקל להתרגל אליו… ועם זאת, תמיד ליותה אותי הרגשה שאולי אפשר בלי…
היום אני כחצי שנה בלי כדורים נוגדי דכאון וחרדה. את התהליך עשיתי בליווי של רותי אנצ'לוביץ, נטורופתית מדהימה שעובדת עם הפרוטוקול של אומגה 3. שיניתי תזונה, והתמדתי בנטילת כמוסות האומגה 3 וויטמין .E היה בתמונה גם פסיכיאטר מהסוג הנדיר שליווה, תמך והסכים לעבוד בשיתוף עם רותי כדי לייצר תהליך מאוזן ונכון של החלפת הכדור באומגה. אני מרגישה היום מאוזנת, ומחוברת לכוחותיי, ומאוד מודה על מימוש האפשרות של חיים בלי כדורים. טל."

 

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים

ניתן

    צור קשר עם המטפל/ת

    שם:

    טלפון:

    מייל:

    תוכן הפנייה:

    //