הרשמו לניוזלטר שלנו

שיוצא אחת לחודש ובו מידע עדכני, מחקרים וסיפורים אישיים של לקוחות שסייענו להם להחלים באמצעות אומגה 3 ותזונה מתאימה:

דואר אלקטרוני *
שם *
שם משפחה *
טלפון *

נועה אדם גרוס – הומיאופתיה קלאסית

תחום התמחות: קשב וריכוז, עזרה בירידה מריטלין ובריאות ילדים ומבוגרים

התחלתי את הטיפול במטופלי עם אומגה שלוש גליל לפני כמה שנים, על מנת לעזור למטופלי להוריד ולשפר את ערכי הכולסטרול שלהם. לאור ההצלחה הכבירה בכך, מטופלים רבים שלי ואף בני משפחתי המורחבת הפסיקו לטול סטטינים (תרופות להורדת כולסטרול) ופתרו את בעיית הכולסטרול. הבחנתי אז כי אף אומגה לא עושה עבודה טובה כמו "הגליל" ולכן החלטתי שחשוב שהיא תהיה בקליניקה שלי.

למדתי לעומק את השימוש בה בטיפול נפשי ולשיפור הקשב והתחלתי להמליץ עליה למטופלי המבוגרים והילדים. הופתעתי מהאפקט המהיר של האומגה עלי ועל מטופלי בשיפור מצב הרוח, הריכוז והקשב. האמהות לילדים תמיד מופתעות מהאימפקט המהיר של האומגה הזו על הקשב והריכוז של ילדיהם. רבות מהן היו למודות שימוש באומגות אחרות ומעולם לא זכו להנות מהאפקט של אומגה טובה במינונים נכונים וטובים! לעיתים כבר לאחר כמה ימים הן ממש שמות לב לשינוי משמעותי !

אני ממליצה לכל מטופל שלי שבריאותו חשובה לו להשתמש באומגה 3 גליל ואני ובני משפחתי לוקחים אומגה מדי יום, כולל ביתי שלוקחת אומגה ממש מהיום שהחלה לאכול אוכל מוצק! חשוב לי לציין,שאני רואה את האימפקט הנהדר של אומגה 3 גליל בשיפור מצב רוח אצל נשים הרות ונשים לאחר לידה. רבות מהן מספרות כיצד לאחר לידות קודמות סבלו מדיכאון ודכדוך, וכעת כאשר הן נוטלות לאורך ההיריון ולאחריו אומגה 3 במינונים גבוהים,בליווי טיפול הומיאופתי ותזונתי- הן מאושרות יותר,חיוניות יותר ועוברות את התקופה שלאחר הלידה בקלות.

אני חושבת שאומגה שלוש גליל היא תוספת חיונית לחיים בריאים ,רגועים ומאושרים יותר וזה בודאי תוסף המוזן המומלץ ביותר בקליניקה שלי!

בברכה,
נועה אדם-גרוס.
בעלת מרפאת רפואה שלמה, מרים החשמונאית 27 א, ת"א.

להמלצות שימוש ומחשבון מינונים

ניתן

    צור קשר עם המטפל/ת

    שם:

    טלפון:

    מייל:

    תוכן הפנייה:

    //