omega3galil
ברוכים הבאים לאתר אומגה שלוש גליל

ויטמין די 3 גליל - מעכשיו ניתן לצרף בכל הזמנה
200 קפסולות ויטמין די 400 יב"ל במחיר 50 ש"ח
מבצע הכרות - 10% הנחה למזמינים בחודש הקרוב
להזמנה ציינו בטופס ההזמנה תוספת די 3 גליל והכמות המבוקשת

גולשים יקרים,

אומגה 3 עדכונים

מחקרים חדשים:

בתוך ים השלמות התזונה, הויטמינים, המחלות ההפרעות הטיפולים והמטפלים, כולנו עומדים לעיתים אבודים.
אין זה פשוט להגיע אל הרפואה הנכונה ללא מחקר מעמיק ולימוד של כל בעיה לגופה.
במסע שלנו אל הרפואה נתקלנו בהמון פסאודו מדע, במקרה הטוב ובלא מעט שקרים במקרה הרע. אבל, עם המון סבלנות ונחישות ויחד עם גישה מדעית ביקורתית מצאנו את הפתרון שחיפשנו.
יחד עם מציאת הפתרון הבנו ש"מדע הרפואה" המתוקשר לא תמיד מייצג את האמת כפי שהיא. ולכן גם היום אנחנו ממשיכים לחקור וממשיכים להעביר הלאה את הידע שאנו צוברים בנושאי תזונה בכלל ובנושא אומגה 3 בפרט.
אנו מקוים שאתרנו יספק לכם תשובות ראויות לשאלותיכם. אם לא - בכל שאלה, עניין תהיה או הבהרה תוכלו לפנות אלינו ואנו נענה בשמחה. טופס פניה נמצא לשרותכם בתפריט העליון באתר.
בברכה,

אורנה וגיא בן צבי

הרצאות וימי עיון
גיא בן צבי מציע להגיע אליכם להרצאה ולהעביר מהידע הרב והניסיון שצבר בתחום. פרטים והזמנות בקישור הזה. סיכום ההרצאות האחרונות של גיא בקישור הזה

אומגה 3 ממקור צמחי
מרווה מרושתת, פשתה, שמן קנביס וכו’
לנוכח השאלות הרבות לגבי אומגה 3 ממקור צמחי הוספנו מידע ומחקרים בנושא תחת קטגוריה מחקרים

הצטרפו לעמוד של אומגה 3 גליל facebooklogo.gifבפייסבוק ותוכלו להתעדכן במבצעים, ארועים, הרצאות והטבות לפני כולם

Picture2.jpg

הפחמימות מול השומנים הרוויים - מי באמת מזיק יותר? ניתוח-על של כמעט 24 מחקרים, מלמד שיתכן שהחוקרים עד היום הצביעו על השומן הרווי כחשוד הלא נכון -אפשר שפחמימות מעובדות, שאמריקנים רבים אוכלים אותן היום במקום שומן, מגבירות אף יותר משומן רווי את הסיכון להשמנת-יתר, לסוכרת ולמחלות לב. לא נעים לומר אבל... אמרנו לכם! ראו במאמר הוותיק תזונת אומגה ובמצגת לחיות ללא תרופות תוכלו גם להכנס כאן לכתבה המלאה

אגדת הכולסטרול הורסת את בריאותך מאמר חדש המסביר מדוע המלחמה בכולסטרול הורגת אותנו כולל ההיסטוריה של ההיסטריה ומובאות ממחקרים חדשים של יצרני התרופות להורדת כולסטרול המוכיחים את חוסר היעילות שלהן - שווה לקרוא ולהשתכנע!!

אומגה 3 מונע סרטן השד מעל הגיל המעבר מתוך 35000 נשים מעל גיל המעבר נמצא כי הסיכוי לחלות בסרטן השד ירד משמעותית בעקבות צריכת שמן דגים

תזונה קטוגנית מונעת אפליפסה - המחקר סקר 17 מחקרים מאז שנות ה 20 על שימוש בתזונה קטוגנית לטיפול באפילפסיה וצירף את תוצאות המחקר של בית החולים עצמו. התוצאות מראות על שיפור ניכר מאוד: ירידה של 50% במספר התקפים

השפעת צבעי מאכל וחומרים משמרים על הפרעות קשב וריכוז מחקר בקרב אוכלוסיה נרחבת בבריטניה שחקר את השפעת תוספי מזון על חומרת הסימפטומים בתסמונות חוסר קשב וריכוז.

כשרות
לחצו כאן להסבר על ענין הכשרות של שמן דגים מאת הרב עובדיה יוסף

מפת האתר | יצירת קשר