שמן דגים מונע סרטן השד מעל גיל המעברמחקר אפידימיולוגי שבדק את הרגלי צריכת תוספי תזונה של 35000 נשים אמריקאיות מעל גיל המעבר מצא ששמן דגים (ולא תוספי תזונה אחרים) מנע בצורה משמעותית סרטן השד.אומגה 3 בתזונה מונעת סרטן השד בנשיםמחקר אוכלוסיה בסיןאומגה 3 בתזונת האם מונעת סרטן השד אצל הבת(בעכברים..... אבל גם אצלנו)טיפול בסרטן השד בעזרת אומגה 3 בשילוב עם הקרנהמחקר בעכברים כמודל אנושי